Закупівлю оголошено - 20-11-2024, 17:11. Дата останніх змін - 20-11-2024, 17:11

Офісне устаткування та приладдя різне (блок паперу для фліпчарта Житомирська обл)

Офісне устаткування та приладдя різне (блок паперу для фліпчарта Житомирська обл)... Державна закупівля - UA-2024-11-20-016276-a Офісне устаткування та приладдя різне (блок паперу для фліпчарта Житомирська обл) від замовника Державна установа "Центр пробації" від 11/20/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-20-016276-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-20-020698-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-11-2024, 17:11
по 25-11-2024, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1870
1 870,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державна установа "Центр пробації"
ЄДРПОУ:41847154 Досьє YouControl
Контактна особа:Дмитренко Віта
Телефон:380675813058
E-mail:dmitrenko.vita.1508@gmail.com
Місцезнаходження:
04050, Україна, Київська область,Київ, Юрія Іллєнка, 81
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір паперу для фліпчарта

5
пачка
10029 , Україна , Житомирська область , Житомир , вул. Михайла Грушевського, буд. 91 ,
по 19-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Лініюваннябез лініюванняАктивна20-11-2024, 17:11
Розміри64 х 90 смАктивна20-11-2024, 17:11
БрендAXENTАктивна20-11-2024, 17:11
Щільність аркушіввід 70 до 70г/м²Активна20-11-2024, 17:11
Кількість аркушіввід 30 до 30шт.Активна20-11-2024, 17:11
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-11-2024, 17:10:36
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-11-2024, 17:10:03
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та рахунку.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ