Закупівлю оголошено - 20-11-2024, 13:00. Дата останніх змін - 20-11-2024, 13:00

Кліше печатки під індивідуальне замовлення

Кліше печатки під індивідуальне замовлення... Державна закупівля - UA-2024-11-20-007997-a Кліше печатки під індивідуальне замовлення від замовника Рівненський обласний центр зайнятості від 11/20/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-20-007997-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-20-006808-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-11-2024, 13:00
по 25-11-2024, 00:00

Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії Договору, але не пізніше 15.12.2024.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
500
500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Рівненський обласний центр зайнятості
ЄДРПОУ:05430879 Досьє YouControl
Контактна особа:Швед Інна Олександрівна
Телефон:+380965395359
E-mail:shved@rvocz.gov.ua
Місцезнаходження:
33013, Україна, Рівненська область,Рівне, вул.Кавказька, 9а
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кліше печатки під індивідуальне замовлення

2
штука
33013 , Україна , Рівненська область , Рівне , вул.Кавказька, 9а ,
по 15-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ТиппечаткаАктивна20-11-2024, 12:48
ФормакруглаАктивна20-11-2024, 12:48
Матеріал клішегумаАктивна20-11-2024, 12:48
Кількість ступінів захистувід 1штАктивна20-11-2024, 12:48
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-11-2024, 13:00:25
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-11-2024, 12:48:50
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 15 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але не пізніше 15.12.2024.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ