Період оскарження умов закупівлі - по 20-11-2024, 00:00
Місце поставки товару: 29016, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул,. Львівське шосе, 47/3. Строк поставки товару: до 06 грудня 2024 року. Оплата сплачується Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки товару Замовнику протягом 20 календарних днів, згідно наданих Постачальником видаткових накладних за наявності фінансування, але не пізніше 31 грудня 2024 року.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 135 250 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 352,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ГІМНАЗІЯ №24 ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 25803071 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Івонько Максим Васильович |
| Телефон: | +380382660983 |
| E-mail: | ivonko24@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 29016, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вул. Львівське шосе, 47/3 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Неможливість усунення виявлених порушень законодівства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-12-2024, 00:00
Період оскарження:
з 03-12-2024, 20:01 по 14-12-2024, 00:00
Документи:
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ДАНИЛЬЧУК СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" (код ЄДРПОУ ̸ ІПН 3174619494) в процедурі відкритих торгів за предметом: «Персональний комп’ютер форм-фактора десктоп». код ДК 021-2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (номенклатурна позиція 30213000-5 Персональні комп’ютери), ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-15-016593-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п.4 Додатку 2 тендерної документації учасник мав надати лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що вповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). У складі тендерної пропозиції ФОП "ДАНИЛЬЧУК СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" (код ЄДРПОУ ̸ ІПН 3174619494) наявний наступний документ «інші документи. pdf», який вміщує «Лист – згода №5 від 22.11.2024р». Даний «Лист – згода №5 від 22.11.2024р» не містить всієї сукупності інформації, що вимагалась згідно п. 4 Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тому з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику ФОП "ДАНИЛЬЧУК СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" (код ЄДРПОУ ̸ ІПН 3174619494) необхідно надати наступні документи: - Привести у відповідність лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, до визначених вимог в п. 4, Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.