Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2024, 00:00
Поставка Товару, а саме його доставка Покупцю, завантажувальні та розвантажувальні роботи та інші супутні роботи/послуги, що пов’язані із поставкою Товару здійснюються Постачальником в межах загальної суми Договору, на умовах та у строки, встановлені Договором, та не підлягають окремій компенсації Покупцем. Строк поставки Товару становить – до 15.12.2024 р. Місце поставки Товару – м. Чернівці, вул. І.Вільде,6. Оплата Товару проводиться у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки Товару Покупцю протягом 30 (тридцяти) банківських днів, згідно наданих Постачальником накладних за наявності фінансування, але не пізніше 31 грудня 2024 року. Ціна Товару визначається з урахуванням податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів та усіх інших витрат.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 212 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 060,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальний заклад "Чернівецька спеціальна школа №3" |
ЄДРПОУ: | 21431017 Досьє YouControl |
Сайт: | https://sp-school3.com.ua/ |
Контактна особа: | Лариса Баранчан |
Телефон: | +380508083391 |
E-mail: | chernivtsi_spec3@ukr.net |
Місцезнаходження: | 58001, Україна, Чернівецька область,Місто Чернівці, ВУЛ. ВІЛЬДЕ, будинок 6 |
0 |