Період оскарження умов закупівлі - по 09-11-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 48 288,70 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 241,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 26252302 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лущик Ольга Вячеславівна |
| Телефон: | 380687944093 |
| E-mail: | Lushchyk@rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01009, Україна, Київська область,Київ, Банкова, 6-8 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Згідно з підпунктом 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-12-2024, 00:00
Період оскарження:
з 04-12-2024, 11:19 по 15-12-2024, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Невідповідності в документах та інформації відповідно п.п.3 п. 3 Розділу ІІІ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», інші документи від Учасника, Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, кваліфікаційні критерії та інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Згідно вимоги Тендерної документації (інші документи від Учасника), Учасник має надати в складі тендерної пропозиції : “Довідка в довільній формі, яка містить відомості про Учасника: Повне найменування; Юридична адреса; Поштова або фактична адреса; Для юридичної особи - Код ЄДРПОУ / для ФОП — ІПН та група ФОП; Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, у якому відкритий рахунок); Телефон; E-mail; Для юридичної особи — посада та ПІБ керівника/ для ФОП - ПІБ; Система оподаткування (загальна/ спрощена та інше інформація, яку вважає за потрібне зазначити Учасник); Основний вид діяльності” При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме: Учасником, надано довідку в довільній формі (Відомості.pdf) , в якій відсутня інформація щодо вимог довідки, а саме «Основний вид діяльності». 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н. в. і. у. (основний) Зважаючи на вищесказане, необхідно привести у відповідність документи та інформацію, відповідно п.п.3, п. 3 Розділу ІІІ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», інші документи від Учасника, Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, кваліфікаційні критерії та інша інформація встановлена відповідно до законодавства», а саме надати В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ Довідку в довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно вимог Замовника та з урахуванням виявлених невідповідностей, доповнивши інформацією про основний вид діяльності. 2) Невідповідності в документах та інформації відповідно п.п. 7, п. 3 Розділу ІІІ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», інші документи від Учасника, Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, кваліфікаційні критерії та інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Згідно вимоги Тендерної документації (інші документи від Учасника), Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: « (зазначити найменування Учасника) погоджується з умовами Технічної специфікації, що викладені в Додатка 2 до цієї тендерної документації та з умовами проєкту договору, який викладено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Всі зобов'язання, витрати на пересилку документів (договорів, додаткових угод, актів, накладних та ін.) та постачання товару (робіт чи послуг) покладає на себе зазначити найменування Учасника) у разі визнання нас ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ» При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме відсутність повної інформації відповідно до вимог ТД у наданому Учасником листі (Гарантійний лист умови ТД.pdf) відсутня наступна інформація: «….Всі зобов'язання, витрати на пересилку документів (договорів, додаткових угод, актів, накладних та ін.) та постачання товару (робіт чи послуг) покладає на себе зазначити найменування Учасника) у разі визнання нас ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ»…» Зважаючи на вищесказане, необхідно привести у відповідність документи та інформацію, відповідно п.п. 7, п. 3 Розділу ІІІ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», інші документи від Учасника, Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, кваліфікаційні критерії та інша інформація встановлена відповідно до законодавства», а саме надати В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: « (зазначити найменування Учасника) погоджується з умовами Технічної специфікації, що викладені в Додатка 2 до цієї тендерної документації та з умовами проєкту договору, який викладено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Всі зобов'язання, витрати на пересилку документів (договорів, додаткових угод, актів, накладних та ін.) та постачання товару (робіт чи послуг) покладає на себе зазначити найменування Учасника) у разі визнання нас ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ», згідно вимог Замовника та з урахуванням виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.