Період оскарження умов закупівлі - по 09-11-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 938 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 690 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
| ЄДРПОУ: | 21084076 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Бугайко |
| Телефон: | +380362633342 |
| E-mail: | buh@rv.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7 |
1 |
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3.5 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась копія сертифікату відповідності виробника БФП та принтерів, що дійсний на дату розкриття пропозицій. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий сертифікат. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити сертифікату відповідності виробника БФП та принтерів, що дійсний на дату розкриття пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.