Закупівлю оголошено - 31-10-2024, 10:44. Дата останніх змін - 31-10-2024, 10:44

Офісне устаткування та приладдя різне

Офісне устаткування та приладдя різне... Державна закупівля - UA-2024-10-31-002886-a Офісне устаткування та приладдя різне від замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПУГАЧІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 10/31/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-31-002886-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-31-003440-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-10-2024, 10:44
по 05-11-2024, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
15483.8
15 483,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПУГАЧІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:03188441 Досьє YouControl
Контактна особа:Пивовар Майя Миколаївна
Телефон:380984203324, 380987514784
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
11571, Україна, Житомирська область,Коростенський р-н, с.Березневе
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий

100
пачка
12923 , Україна , Житомирська область , Коростенький р-н. , с.Березневе ,
з 06-11-2024 по 20-11-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірбілийАктивна31-10-2024, 10:44
ФорматA4 (210х297 мм)Активна31-10-2024, 10:44
Recycling (з вторинной сировини)НіАктивна31-10-2024, 10:44
Кількість аркушіввід 500 до 500штукиАктивна31-10-2024, 10:44
Білизна CIEвід 150 до 170%Активна31-10-2024, 10:44
Непрозорістьвід 91 до 96%Активна31-10-2024, 10:44
Щільність паперувід 80 до 80г/м²Активна31-10-2024, 10:44
Товщинавід 103 до 110мкмАктивна31-10-2024, 10:44
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:31-10-2024, 10:43:59
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:31-10-2024, 10:43:18
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки з Постачальником здійснюються у безготівковій формі згідно положень Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Товару, а у разі відсутності коштів на рахунках Покупця – з моменту їх надходження. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Договірні зобов’язання виникають в межах асигнувань, затверджених у встановленому порядку для Покупця.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
10
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ