Період оскарження умов закупівлі - по 30-10-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 89 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 447,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
| ЄДРПОУ: | 04060772 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://khm.gov.ua |
| Контактна особа: | Павло Монастирський |
| Телефон: | +30382764502 |
| E-mail: | p_monastyrskyi@khm.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29005, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (внесення змін у тендерну документацію без неможливості внесення змін у оголошення про проведення процедури відкритих торгів) -пп.2) ч.1 пункту 50 Особливостей
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
13-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 02-01-2025, 16:57 по 13-01-2025, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (внесення змін у тендерну документацію без неможливості внесення змін у оголошення про проведення процедури відкритих торгів) -пп.2) ч.1 пункту 50 Особливостей
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-11-2024, 15:04
Період оскарження:
з 18-11-2024, 15:05 по 29-11-2024, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Картриджі, код ДК 021:2015-30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (UA-2024-10-25-010407-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - фізичної особи-підприємця Шевель Марії Валеріївни (ІПН 3158514864) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1. У складі тендерної пропозиції учасники у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації повинні надати заповнену цінову пропозицію, форма та зміст якої повинні відповідати додатку 1 до тендерної документації. Учасник надав заповнену цінову пропозицію (лист від 02.11.2024р.). Однак у графі «Найменування предмета закупівлі» він не вказав марку та модель картриджа, який постачатиметься. 2. Відповідно до п.3.1.1 тендерної документації, додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання згідно з формою, наведеною у додатку 2 до тендерної документації. Учасник надав технічну характеристику картриджів у таблиці(лист від 02.11.2024р.), що пропонується ним до постачання. Однак ним не зазначено гарантійний строк на картриджі, що постачатимуться Учасником. Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - фізичній особі-підприємцю Шевель Марії Валеріївні (ІПН 3158514864) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Картриджі, код ДК 021:2015-30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (UA-2024-10-25-010407-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - фізичної особи-підприємця Прокопчука Олександра Григоровича (ІПН 3044217393) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1. У складі тендерної пропозиції учасники у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації повинні надати заповнену цінову пропозицію, форма та зміст якої повинні відповідати додатку 1 до тендерної документації. Учасник надав заповнену цінову пропозицію(лист від 31.10.2024р. №325-2024). Однак у графі «Найменування предмета закупівлі» він невірно зазначив предмет закупівлі, не вказав марку та модель картриджа, назву виробника товару, який постачатиметься, країну походження товару. 2. Відповідно до п.3.1.1 тендерної документації, додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання згідно з формою, наведеною у додатку 2 до тендерної документації. Учасник надав технічну характеристику картриджів у таблиці(лист №326-2024 від 31.10.2024р.), що пропонується ним до постачання. Однак таблиця та її заповнення не відповідає вимогам, передбаченим п.1 додатку 2 тендерної документації. 3. Пунктом 3.1.1 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал або копію довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Однак довідка обслуговуючого Учасника банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами Учасником не надана. 4. У відповідності до п.3.1.9 тендерної документації на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції. В листі-згоді на обробку персональних даних має бути зазначена інформація щодо персональних даних, а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного коду та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий). Учасником надано лист-згоду на обробку персональних даних (лист від 28.10.2024р. №312-2024). Однак у листі будь-яка інформація про персональні дані відсутня. 5. У складі тендерної пропозиції відповідно до п.6.4.4 тендерної документації Учасником надано лист – згоду від 01.10.2024р. №257-2024 щодо умов договору. Однак у листі не визначено, чи передбачає ФОП Прокопчук О.Г.(ІПН 3044217393) можливість включення істотних умов до договору про закупівлю у разі перемоги в процедурі закупівлі. Окрім цього, зазначений лист не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки підписаний ще до оголошення зазначеної закупівлі у електронній системі закупівель (25.10.2024р.). 6. Учасник відповідно до п.4 додатку 2 тендерної документації надав довідку від 31.10.2024р. №326-2024 з інформацією про сервісні центри, які забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом гарантійного терміну. Проте у довідці відсутня інформація про години роботи сервісного центру, їх електронну адресу, не повідомлено про гарантію проведення ремонту та доставки картриджів силами і за рахунок Постачальника товару, передбаченого тендерною документацією. 7. На виконання вимог п.3.8.2 тендерної документації, п.6 додатку 2 тендерної документації Учасником для підтвердження якості та комплектності товару, що постачатиметься, не надано будь-якого документа, який засвідчував би якість предмета закупівлі, передбаченого тендерною документацією. При цьому відповідно до п.3.5.11 тендерної документації Учасником не надано довідки в довільній формі про неможливість надання відповідного документа, передбаченого тендерною документацією. Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - фізичній особі-підприємцю Прокопчуку Олександру Григоровичу (ІПН 3044217393) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Картриджі, код ДК 021:2015-30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (UA-2024-10-25-010407-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «Юліол Україна» (код ЄДРПОУ 44661105) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1. У складі тендерної пропозиції учасники у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації повинні надати заповнену цінову пропозицію, форма та зміст якої повинні відповідати додатку 1 до тендерної документації. Учасник надав заповнену цінову пропозицію(лист від 01.11.2024р. №1). Однак у графі «Найменування предмета закупівлі» він не вказав марку та модель картриджа, назву виробника товару, який постачатиметься. Окрім того, Учасник зазначив: - у графі №1 цінової пропозиції - назву багатофункціонального пристрою «Xerox Phaser 3330(106R03623)», до якого постачатиме картриджі Учасник, що не відповідає багатофункціональному пристрою «WorkCentre 3345(106R03623)», вказаний у графі №1 «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної документації; - у графі №2 цінової пропозиції - назву багатофункціональних пристроїв «Xerox Phaser P3260, WC 3215, 3225 (106R02778)», до яких постачатиме картриджі Учасник, що не відповідає багатофункціональному пристрою «WorkCentre 3225 (106R02778)», вказаний у графі №2 «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної документації. 2. Відповідно до п.3.1.1 тендерної документації, додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання згідно з формою, наведеною у додатку 2 до тендерної документації. Учасник надав технічну характеристику картриджа у рядку 1 таблиці(лист №2 від 01.11.2024р.), що пропонується ним до постачання. Проте ним не зазначено назву предмета закупівлі(марку, модель), невірно вказано модель багатофункціонального пристрою «Xerox Phaser 3330(106R03623)», на якому використовуватиметься картридж, як цього вимагає Замовник. Аналогічне порушення допущено і при наведенні характеристик картриджа у рядку 2 таблиці. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку від 01.11.2024р. №6, що містить відомості про учасника (для учасників-юридичних осіб) за формою згідно додатку 4 тендерної документації. Однак зазначені відомості у довідці не повною мірою відповідають вимогам Додатку 4. Зокрема, Учасником невірно зазначено місце проведення державної реєстрації Учасника, що передбачено п.3 форми додатку 4 тендерної документації. Не вказано юридичний статус підприємства, що передбачено п.5 форми. Учасником не зазначено назву, поштову адресу, телефон, телефакс банківської установи, що обслуговує Учасника, код ЄДРПОУ банківської установи, що вимагається п.8 форми. 4. Посадовою особою Учасника, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції (згідно документів Учасника) відповідно до вимог п.3.1.9 тендерної документації надано лист-згоду на обробку персональних даних (лист від 01.11.2024р.). Однак інформація надана неповна – не зазначено відомості про те, яким органом видано паспорт громадянина України, вказано дані про адресу реєстрації посадової особи, а не місця її проживання, як вимагається у тендерній документації. 5. У складі тендерної пропозиції відповідно до п.6.4.4 тендерної документації Учасником надано лист – згоду щодо умов договору від 01.11.2024р. №8. Однак у листі не визначено, чи передбачає товариство з обмеженою відповідальністю «Юліол Україна» (код ЄДРПОУ 44661105) можливість включення істотних умов до договору про закупівлю у разі перемоги в процедурі закупівлі. 6. Учасник відповідно до п.4 додатку 2 тендерної документації надав довідку від 01.11.2024р. №3 з інформацією про сервісний центр, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом гарантійного терміну. Проте у довідці відсутня інформація про години роботи сервісного центру, не повідомлено про гарантію проведення ремонту та доставки картриджів силами і за рахунок Постачальника товару, передбаченого тендерною документацією. 7. На виконання вимог п.3.8.2 тендерної документації, п.6 додатку 2 тендерної документації Учасником для підтвердження якості та комплектності товару, що постачатиметься, надано технічні паспорти на картриджі до марок та моделей принтерів. Проте Учасником не зазначено марку та модель картриджів, що постачатиметься відповідно до вимог тендерної документації. Технічні паспорти до картриджів до багатофункціональних пристроїв, передбачених додатком 2 тендерної документації, містять інформацію англійською та китайською мовами. Проте в порушення п.1.7.3 тендерної документації текст перекладу з англійської на українську мову не завірений нотаріально, текст на китайській мові не містить перекладу українською мовою. Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - товариству з обмеженою відповідальністю «Юліол Україна» (код ЄДРПОУ 44661105) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.