Період оскарження умов закупівлі - по 01-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 301 470 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 014,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02142342 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://novosvita.klasna.com/ |
| Контактна особа: | Наталія Юдіна |
| Телефон: | +380978973724 |
| E-mail: | osvitayudina.natali@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 51200, Україна, Дніпропетровська область,м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, буд. 39 |
3 |
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон), приписами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженні Постанвою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості), уповноваженою особою Управління освіти Виконавчого комітету Новомосковської міської ради розглянуто Тендерну пропозиію учасника торгів ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", за предметом закупівлі Компютерне обладнання для навчальних кабінетів НУШ (UA-2024-10-24-016556-a) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Замовник у Тендерній документації, а саме Додатком 1 до тендерної документації «Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям», Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником надано довідку, не за зразком Замовника. 2) Також згідно Додатку 1 до тендерної документації «Наявність обладнання та матеріально-технычноъ бази», Учасником надано довідку, не за зразком Замовника. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вказані вище підтвердження. ВИРІШИВ: 1) Надати Учаснику процедури закупівлі виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2) Оприляднити в електронній системі закупівель рішення, щодо усунення невідповідностей Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.