Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 226 086 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 260,86 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Миколаївський національний аграрний університет |
| ЄДРПОУ: | 00497213 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соколік Віталій Дмитрович |
| Телефон: | 380512709340 |
| E-mail: | svd.lawyers@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 54020, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе (Паризької комуни), 9 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Враховуючи тривалість проведення закупівлі, в тому числі в зв’язку з оскарженням до органу оскарження, також з урахуванням строків встановлених законом необхідних для розгляду пропозицій та укладання договору, укладення договору та здійснення поставки визначеної в тендерній документації в 2024 р. є неможливим. Разом з тим, відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Цією ж нормою встановлено, що розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов’язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. В зв’язку з зазначеним, у Замовника відпала потреба в 2024 р. в зазначеній закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 27-12-2024, 23:00 по 07-01-2025, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Так, в ході розгляду тендерних пропозицій Замовником було зроблено запити до виробників, офіційних дистриб’юторів, представників, імпортерів запропонованої учасниками продукції, для підтвердження відповідності запропонованого товару учасниками заявленим Замовником характеристикам. Однак, після отримання відповіді зокрема від ТОВ «Імпорт-Офіс Україна», який є ексклюзивним правовласником та постачальником, а також виробником, або представником виробника в Україні, або імпортером продукції торговельних марок Buromax, Buroclean, Zibi, з наданням копій паспортів якості товару, було встановлено, що Замовником в тендерній документації було зазначено невірні характеристики товару, що призвело до надання учасниками товару, який не може відповідати вказаним характеристикам. Так, зокрема: Позиція 37 «Ножиці офісні, 210 мм, чорні BM.4506 або еквівалент», було зазначено, що товар повинен бути упакований в індивідуальну блістерну упаковку, однак сам же товар «Ножиці офісні, 210 мм, чорні BM.4506», відповідно до паспорту якості має упаковку – «картонна підкладка з європідвісом». Позиція 20 «Маркер перманентний, білий, тонкий Buromax BM 8708-12 або еквівалент» було зазначено характеристику товщини лінії – 0,5 – 1 мм., при характеристиках «Маркер перманентний, білий, тонкий Buromax BM 8708-12» товщини лінії письма – 1-2 мм, при цьому потреба Замовника становить саме в товщині лінії письма - 1-2мм. Позиція 24 «Степлер (24) ВМ.4258-01 або еквівалент» було зазначено характеристику довжина – 110 мм, при характеристиках «Степлер (24) ВМ.4258-01» довжина – 112 мм, при цьому зазначене коливання 2мм не впливає на функціонал товару та в даному випадку відхилення пропозицій учасників на зазначеній підставі буде порушенням принцип максимальної економії. Позиція 30 «Маркер водостійкий чорний BM.8704-01 або еквівалент» було зазначено характеристику товщини лінії – 2-4 мм., при характеристиках «Маркер водостійкий чорний BM.8704-01» товщини лінії письма – 1 мм, при цьому потреба Замовника становить саме в тонкому маркері, товщина лінії письма – 0,8 +- 0,3 мм. В характеристиках позицій 57 «Ручка гелева чорна Axent DELTA0,7 або еквівалент» та 58 «Ручка гелева чорна Axent DELTA 0,5 або еквівалент» не вказано характеристику щодо необхідності щоб корпус був прогумований, який запобігає ковзанню руки і металізований наконечник та в характеристиках позицій 59 «Ручка гелева чорна Optima 0,7 або еквівалент» та 60 «Ручка гелева чорна Optima 0,5 або еквівалент» не вказано характеристику що ручки повинні бути виготовлені з пластику чорного кольору з ергономічною гумовою вставкою для пальців, що значно впливає на формування вартості товару та без зазначених характеристик товар не відповідає потребі замовника. Разом з тим, при дослідженні тендерних пропозицій учасників, було виявлено, що Замовником невірно вказано кількість товару за позицією 33 «Папка-швидкозшивач картон або еквівалент» 1000 шт. замість вірного 1100 шт., позицією 34 «Папка куточок А4, JOB, прозора BM.3853-99 або еквівалент» 3000 шт. замість вірного 4000 шт., та помилково не додано 37 позицію «Ручку гелеву зі спеціальним складом чорнила, який забезпечує їх зникання з паперу при нагріванні» в кількості 50 шт., що суттєво вплинуло на формування вартості закупівлі та порушує принцип максимальної економії. Таким чином тендерна документація потребує доопрацювання та виправлення невідповідностей технічних та кількісних характеристик предмету закупівлі. З огляду на зазначене на виконання вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги (унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-10-23-017164-a) у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-11-2024, 16:52
Період оскарження:
з 24-11-2024, 16:54 по 05-12-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.