Закупівлю оголошено - 23-10-2024, 18:30. Дата останніх змін - 23-10-2024, 18:31

Офісне устаткування та приладдя різне в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)

Офісне устаткування та приладдя різне в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ... Державна закупівля - UA-2024-10-23-016293-a Офісне устаткування та приладдя різне в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках від замовника Тернопільська міська рада від 10/23/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-23-016293-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-23-019298-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-10-2024, 18:30
по 28-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-10-2024, 18:30
по 31-10-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2024, 00:00

Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма розвитку малого і середнього підприємництва на 2023-2024 роки. Закупівля здійснюється на виконання заходів проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) ДК 021:2015 :30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30191130-4 Тека-планшет з затискачем, 30197210-1 Теки-реєстратори, 30192700-8 Канцелярські товари, 30192930-9 Ручки-коректори, 30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 30197320-5 Степлери, 30197110-0 Скоби, 30197220-4 Канцелярські скріпки, 30197330-8 Діроколи, 30197630-1 Папір для друку, 30192125-3 Маркери, 30192153-8 Штампи, 30192121-5 Кулькові ручки, 30192110-5 Чорнила та пов’язана продукція)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
23406.65
23 406,65 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:117,03 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Тернопільська міська рада
ЄДРПОУ:34334305 Досьє YouControl
Контактна особа:Волошин Наталя
Телефон:380674473114
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Офісне устаткування та приладд ...
23 406,65 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка планшетка

2
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30191130-4
Тека-планшет із затискачем


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тека-реєстратор (Папка-реєстратор)

10
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30197210-1
Теки-реєстратори


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тека-реєстратор (Папка-реєстратор)

20
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30197210-1
Теки-реєстратори


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка пластикова

20
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скотч канцелярський вузький

10
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скотч канцелярський широкий

5
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Файли

5
пачка
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка-коректор

10
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192930-9
Ручки-коректори


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біндери (19мм)

5
коробка
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30193800-6
Затискачі для папірців-записок


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біндери (25 мм)

5
коробка
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30193800-6
Затискачі для папірців-записок


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біндери (32 мм)

5
коробка
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30193800-6
Затискачі для папірців-записок


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біндери (51 мм)

5
коробка
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30193800-6
Затискачі для папірців-записок


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Степлер

2
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30197320-5
Степлери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скоби

10
коробка
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30197110-0
Скоби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скріпки

5
коробка
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30197220-4
Канцелярські скріпки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Діроколи

1
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30197330-8
Діроколи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А4

38
пачка
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Маркери

5
набір
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192125-3
Маркери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Маркери

5
набір
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192125-3
Маркери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ножиці канцелярські

2
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бейжі (А5)

20
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бейжі (115*90мм)

10
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Штампи

1
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192153-8
Штампи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Штампи

1
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192153-8
Штампи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручки

20
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192121-5
Кулькові ручки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Чорнила

2
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192110-5
Чорнила та пов’язана продукція


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Закладки пластикові

10
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клей-олівець

5
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папки на зав'язки

50
штука
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль приміщення Open Space, вул. Доли 9
по 08-11-2024
30192700-8
Канцелярські товари


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 18:31:14
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 18:28:56
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 18:28:56
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 18:28:56
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 18:30:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 18:30:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 18:30:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 18:30:44
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 18:30:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 18:30:44
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 18:30:44
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 18:30:44
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 18:30:44
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 18:30:44
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 18:30:44
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 18:30:44
1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Офісне устаткування та приладдя різне в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було постачання товару, а саме: Офісне приладдя та приладдя різне та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне . У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Статус: Активна
Дата створення: 23-10-2024, 18:30:44
Способи підтвердження:
Документ
Довідка в довільній формі , Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було постачання товару, а саме: Офісне приладдя та приладдя різне та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне .
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ