Постачальник зобов’язується поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає умовам державних стандартів, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинними нормативно-правовими актами України для такого виду Товару, та підтверджуються відповідними посвідченнями, сертифікатами відповідності тощо, виданими компетентними органами та/чи виробниками Товару. Товар в цілому та його комплектуючі повинні бути новими, оригінальними, раніше не використовуваними, без дефектів та пошкоджень, прихованих недоліків, безпечними для здоров’я людини. Товар має в повній мірі реалізовувати своє функціональне призначення Замовник має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає за якістю умовам Договору. Товар неналежної якості підлягає обов’язковому поверненню Постачальнику. У разі поставки Товару неналежної якості або виявленні недоліків у поставленому Товарі протягом його гарантійного терміну, Постачальник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості. Постачальник дає гарантію, що весь Товар не має дефектів, пов’язаних з матеріалом, з якого виготовлений, або із процесом його виробництва. Якщо протягом дії гарантійного строку будуть виявлені недоліки в роботі Товару, які унеможливлюють належну експлуатацію Товару, гарантійний термін збільшується на час усунення Постачальником недоліків (гарантійного ремонту Товару). Замовник має право пред’явити вимоги до Постачальника, пов’язані з недоліками Товару: по якості та/або комплектності в частині видимих недоліків, якщо недоліки виявлені протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Товару. У разі виявлення зазначених недоліків Товару Замовник сповіщає про це Постачальника протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту виявлення недоліків. Допускається сповіщення Постачальника телефонним зв’язком та (або) електронною поштою. Уповноважений представник Постачальника зобов’язаний прибути до Замовника протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання сповіщення для огляду Товару та складання двостороннього акту про виявлення недоліків (далі – Акт). У разі неявки представника Постачальника у встановлений строк, Замовник має право скласти Акт в односторонньому порядку. Такий Акт буде мати доказове значення та повну юридичну силу. Постачальник зобов’язаний протягом 7 (семи) календарних днів після дати отримання Акта своїми силами та за свій рахунок прийняти та вивезти Товар, усунути виявлені недоліки або замінити його на якісний Товар. Сума Договору включає в себе витрати Постачальника, пов’язані з пакуванням, маркуванням, доставкою, завантаженням та відвантаженням Товару. Зміна загальної суми Договору в сторону збільшення не допускається. Розрахунки за Договором здійснюються Замовником за фактично поставлений Товар після завершення поставки. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Строк поставки Товару –30.11. 2024 року. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника в момент його передачі згідно з видатковою накладною та актом прийому-передачі. Приймання Товару проводиться за кількістю та якістю згідно з товаросупроводжувальними документами. Поставка та розвантаження Товару здійснюються транспортом, силами та за рахунок Постачальника за адресою Замовника: 50002, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кобилянського, б.219 офіс 417. Товар має бути упакований таким чином, щоб виключити можливість псування або знищення його під час транспортування та розвантаження. Вартість тари та пакування входить до ціни Товару. Постачальник несе усі логістичні витрати, що пов'язані з гарантійним обслуговуванням товару, що є предметом Договору. Передача товару на гарантійне обслуговування від Замовника до сервісного центру Постачальника від сервісного центру Постачальника до Замовника покладаються на Постачальника. Постачальник зобов'язаний проводити гарантійне обслуговування товару, що є предметом Договору, протягом гарантійного строку
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43946489 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Юріївна |
Телефон: | +380989438079 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 53020, Україна, Дніпропетровська область,Криворізький р-н, село Лозуватка, вул.Миру, будинок 69 |
0 |