Період оскарження умов закупівлі - по 26-10-2024, 00:00
Багатофункціональні офісні пристрої, мишки до клавіатури та клавіатура. Документи готуються та викладаються українською мовою. Тендерну документацію (далі – документація) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) (зі змінами) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями)
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 60 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 303,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 01526394 Досьє YouControl |
Сайт: | http://narko.zt.ua |
Контактна особа: | Валентина Тарасюк |
Телефон: | +380412438361 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 12440, Україна, Житомирська область,Житомирський р-н, с. Зарічани |
0 |