Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2024, 00:00
У відповідності до облікової політики Замовника гранична норма вартості одиниці товару (ноутбуку) не повинна перевищувати 19999,00 грн з урахуванням всіх платежів, оскільки дана закупівля здійснюється за КЕКВ 2210 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар".
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 520 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Гуманітарний відділ Криворізької сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 44072425 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лариса Грибаускас |
| Телефон: | +380509016592 |
| E-mail: | dobrosport1@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 85030, Україна, Донецька область,Покровський район, село Криворіжжя, вул. Центральна, будинок 103 |
2 |
Відповідно до Ст. 29 ЗУ Про публічні закупівлі, та вимог пункту 40, Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункту 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду пропозиції учасника ФОП Черненко Микола Олександрович було виявлено наступні невідповідності: 1) Всі підтверджуючі якість товару документи, які вимагались від Учасників торгів, зазначені у Додатку 1 та Додатку 2 тендерної документації. Учасником в складі пропозиції надано документи (сертифікати, декларації) від виробника Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЛЕШКОМ". Потрібно підтвердити зв’язок між ФОП Черненко Микола Олександрович та Товариством з обмеженою відповідальністю "ФЛЕШКОМ", будь то партнерський, дилерський Договір, або будь-який інший документ/ти, підтверджуючі співпрацю двох організацій. 2) Відсутність документів, а саме: - згідно п.2 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації кожен Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації.; - згідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації кожен Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Додаток 3 «Проєкт Договору» до тендерної документації або лист-згоду з умовами Договору, що підтверджують повну згоду Учасника з умовами Договору. Потрібно підтвердити кваліфікаційні вимоги вищезазначеними документами протягом 24 годин з моменту опублікування вимоги на усунення невідповідностей шляхом завантаження їх на майданчику Прозорро.
Відповідно до Ст. 29 ЗУ Про публічні закупівлі, та вимог пункту 40, Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункту 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПОРТАЛ АРЕНА", було виявлено наступні невідповідності: Відсутність документів, а саме: Учасником-переможцем в складі пропозиції, надано Лист-авторизацію на Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЛЕШКОМ". Учаснику-переможцю необхідно підтвердити зв’язок між Товариством з обмеженою відповідальністю "ПОРТАЛ АРЕНА", та Товариством з обмеженою відповідальністю "ФЛЕШКОМ", будь то партнерський, ділерський Договір, або будь-який інший документ/ти, підтверджуючий/и співпрацю двох організацій;
Відповідно до Ст. 29 ЗУ Про публічні закупівлі, та вимог пункту 40, Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункту 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ", було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до Додатку 1, п. 1.1.3. тендерної документації, Учаснику торгів пропонувалось надати в скаладі пропозиції Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. За відсутності даного документа в складі пропозиції, Учаснику - переможцю необхідно підтвердити такі данні, шляхом завантаження сканкопій вище перелічених документів на майданчик ПРОЗОРРО. Всі підтверджуючі якість товару документи, які вимагались від Учасників торгів, зазначені у Додатку 1 та Додатку 2 тендерної документації, Учасником-переможцем в складі пропозиції, надано на Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЛЕШКОМ", потрібно також підтвердити зв’язок між Товариством з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ", та Товариством з обмеженою відповідальністю "ФЛЕШКОМ"
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.