Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 60 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Запорізький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) |
| ЄДРПОУ: | 20508060 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ванюк Наталія Іванівна |
| Телефон: | +380995006581 |
| E-mail: | zp.gssp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69032, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул.Рекордна,9А |
1 |
Згідно п.40 ПОСТАНОВИ КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Вимога до Додатку 1 до тендерної документації: 1.1.Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного ( не меньше 2-х) за предметом закупівлі договору за період 2023-2024 рр. із зазначенням повної назви та адреси контрагента по аналогічному договору. 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: - копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними, додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) - на підтвердження виконання договору у повному обсязі зазначеного в наданій довідці, надається лист-відгук від контрагента про належне виконання цього договору. *Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, на товар, що є предметом даної закупівлі – наприклад : Папір та офісне приладдя за кодом ДК 021:2015 30190000-7 «офісне устаткування та приладдя різне» У складі пропозиції учасник має надати: - інформацію про виконання аналогічних договорів (не менше 2-х) за предметом закупівлі; - копії договорів з додатками та лист-відгук від контрагентів
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.