Період оскарження умов закупівлі - по 12-10-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 498 750 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 987 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти |
| ЄДРПОУ: | 02139723 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Райхель Галина Євстахіївна |
| Телефон: | 380663408039 |
| E-mail: | raykhelgy@zakinppo.org.ua |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,Ужгород, вулиця Волошина, будинок 35 |
4 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 04.11.2024 року. м. Ужгород Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. із змінами, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти від 04.01.2022 р. № 2 (зі змінами). Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів із особливостями за номером «UA-2024-10-07-013346-a» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1.Розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА» на закупівлю- Машини для обробки даних (апаратна частина) - ноутбуки, код 30210000-4, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Зазначена процедура (аукціон) відбулася 15.10.2024 року. Участь взяли два учасники Фізична особа-підприємець Кучерява Надія Михайлівна та Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА». Згідно п. 11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) оприлюднила в електронній системі закупівель рішення від 29.10.2024 року № 17568-р/пк-пз про скасування рішення про визначення визначення Фізичної особи-підприємця Кучерявої Надії Михайлівни переможцем процедури закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) - ноутбуки, код 30210000-4, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» від 17.10.2024 року, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Підчас розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА» виявлено наступне: - згідно Додаток 1 до тендерної документації Учасник мав надати заповнену форму Тендерної пропозиції – учасником зазначена вимога не виконана; - згідно пп 6.2, п. 3.1. Розділу 3. Додатку 2 до тендерної документації Учасник процедури мав надати Довідку з банку про відкриття поточного рахунку (із зазначенням всіх банківських реквізитів Учасника) - учасником зазначена вимога не виконана; Згідно п 2 – інша інформація, Розділу V тендерної документації передбачено: що, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. із змінами та доповненнями та згідно п 2 – інша інформація, Розділу V тендерної документації, надати можливість учаснику процедури закупівлі Товариству з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА» у визначений час виправити зазначені невідповідності. 2.Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог статті 29 Закону. Уповноважена особа _____________________ Галина Райхель (підпис)
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 16.10.2024 року. м. Ужгород Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. із змінами, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти від 04.01.2022 р. № 2 (зі змінами). Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів із особливостями за номером «UA-2024-10-07-013346-a» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1.Розгляд тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Кучерява Надія Михайлівна на закупівлю- Машини для обробки даних (апаратна частина) - ноутбуки, код 30210000-4, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Зазначена процедура (аукціон) відбулася 15.10.2024 року. Участь взяли два учасники Фізична особа-підприємець Кучерява Надія Михайлівна та Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА». Оголошено результати аукціону: - Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА» - 376000.00 гривень; - Фізична особа-підприємець Кучерява Надія Михайлівна – 375963,00 гривень. Відповідно до пункту 9. Статті 29 Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Підчас розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Кучерява Надія Михайлівна виявлено наступне: Згідно п. 2.1. Розділу 2. Додатку 2 до тендерної документації - для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у складі тендерної пропозиції УЧАСНИК повинен надати наступні відомості: - копію документа про право власності або договору оренди (найму), або іншого документа, що підтверджує право власності або володіння та користування відповідним майном – учасником зазначена вимога не виконана; - копію договору за період 2022-2023 років та договір, який виконується у 2024 році - учасником зазначена вимога не виконана. Згідно пп. 11., 2.1, 6.1, 6.2, п. 3.1. Розділу 3. Додатку 2 до тендерної документації: - 1.1. Інформація (довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) Учасника, яку(их) уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію та договору за її результатами - учасником зазначена вимога не виконана; - 6.1. Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі відсутності перелічених документів, Учасник повинен надати лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів - - учасником зазначена вимога не виконана; - 6.2. Довідку з банку про відкриття поточного рахунку (із зазначенням всіх банківських реквізитів Учасника) - учасником зазначена вимога не виконана; Згідно пп 1.5 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: - 1.5. Повноваження, щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та договору за результатами торгів підтверджується: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів (один із таких документів за вибором Учасника, повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції) - учасником зазначена вимога не виконана. Згідно п. 5 Додатку 3 до тендерної документації: -5. Учасник має надати Деклалації відповідності на запропоноване обладнання - учасником зазначена вимога не виконана. Згідно п 2 – інша інформація, Розділу V тендерної документації передбачено: що, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. із змінами та доповненнями та згідно п 2 – інша інформація, Розділу V тендерної документації, надати можливість учаснику процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Кучерява Надія Михайлівна у визначений час виправити зазначені невідповідності. 2.Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог статті 29 Закону. Уповноважена особа _____________________ Галина Райхель (підпис)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.