Період оскарження умов закупівлі - по 12-10-2024, 00:00
Строк поставки: протягом 20 календарних днів з дати отримання Постачальником попередньої оплати за кожну партію продукції, з можливістю дострокової поставки. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 64 325,67 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 643,26 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція |
ЄДРПОУ: | 05471247 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.centrenergo.com |
Контактна особа: | Темнохуд Андрій Іванович |
Телефон: | 380504479384 |
E-mail: | temnokhud@zmtes.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 63460, Україна, Харківська область,с-ще Слобожанське, Чугуївський р-н, Балаклійське шосе, 2 |
3 |
1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідки: - довідку про відповідність пропозиції, - письмову згоду учасника, - довідку про виконання аналогічних договорів без урахування вимог тендерної документації, а саме: довідки не місять підпису уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі та не завірені печаткою (якщо печатка використовується суб’єктом господарювання) або не надані у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен документ. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної документації 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учасник повинен оновити та завантажити відповідні довідки з підписом уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі та завірені печаткою (якщо печатка використовується суб’єктом господарювання) або надати довідки у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен документ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.