Період оскарження умов закупівлі - по 11-10-2024, 00:00
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 93 778 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент патрульної поліції |
| ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Дегтярева |
| Телефон: | +380676391456 |
| E-mail: | n.degtiareva@patrol.police.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП Кучерява Надія Михайлівна: - учасник надав копії документів, які ідентифікують особу учасника без місця її реєстрації; - учасник надав проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до Документації, який не повністю заповнений для сторони учасника; - учасник надав довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів, яка не відповідає Додатку № 5 до Документаці; - учасник не надав документального підтвердження аналогічних договорів (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами); - учасник не надав лист, в якому зазначається гарантійний строк на Товар, який є предметом даної закупівлі; - учасник не надав гарантійний лист про те, що станом на дату подачі тендерної пропозиції виробник запропонованого товару або представник/імпортер в Україну не перебувають в санкційних списках або в переліку Міжнародних спонсорів війни, розміщеному на порталі НАЗК (вимагаємо утриматись від надання пропозицій від виробників, зазначених в переліку). Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП Кучерява Надія Михайлівна потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до вимог тендерної документації: - копії документів щодо місця реєстраціїї особи учасника; - проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Продавець (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника); - довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) разом з копіями таких договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2020 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами); - лист, в якому зазначається гарантійний строк на Товар, який є предметом даної закупівлі; - гарантійний лист про те, що станом на дату подачі тендерної пропозиції виробник запропонованого товару або представник/імпортер в Україну не перебувають в санкційних списках або в переліку Міжнародних спонсорів війни, розміщеному на порталі НАЗК (вимагаємо утриматись від надання пропозицій від виробників, зазначених в переліку).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.