Закупівлю оголошено - 04-10-2024, 13:35. Дата останніх змін - 04-10-2024, 13:35

Папір для друку А4, клас А, 80 g/м2 (код за ЄЗС ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Папір для друку А4, клас А, 80 g/м2 (код за ЄЗС ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)... Державна закупівля - UA-2024-10-04-007071-a Папір для друку А4, клас А, 80 g/м2 (код за ЄЗС ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) від замовника ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ від 10/4/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-04-007071-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-04-008714-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-10-2024, 13:35
по 09-10-2024, 08:00

Папір А4, 80г/м2, 500 арк, MM BLOOM Excellent

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
40250
40 250,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЄДРПОУ:00022674 Досьє YouControl
Сайт:https://cg.gov.ua
Контактна особа:Наталія Румянцева
Телефон:+380955353206
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
14000, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Шевченка, 7
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний, форматний

230
пачка
14000 , Україна , Чернігівська область , м.Чернігів , вул. Шевченка, 7 ,
по 31-10-2024


Ідентифікатор профілю: 930715-30190000-501919-40996564
Ідентифікатор реєстру: 06e9271fb90c48efbb46888fe106ad03
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Recycling (з вторинной сировини)НіАктивна04-10-2024, 13:34
КолірбілийАктивна04-10-2024, 13:34
ФорматA4 (210х297 мм)Активна04-10-2024, 13:34
БрендMMАктивна04-10-2024, 13:34
Кількість аркушіввід 500 до 500Активна04-10-2024, 13:34
Непрозорістьвід 95 до 95Активна04-10-2024, 13:34
Товщинавід 112 до 112Активна04-10-2024, 13:34
Білизна CIEвід 170 до 170Активна04-10-2024, 13:34
Щільність паперувід 80 до 80Активна04-10-2024, 13:34
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-10-2024, 13:35:38
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-10-2024, 13:34:42
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. Розрахунки за цим Договором здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Продавця, що вказаний у цьому Договорі, в національній валюті України (гривні) з урахуванням підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590. Покупець здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
20
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ