Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 344 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 441 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 70 323 UAH |
| Замовник: | Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» |
| ЄДРПОУ: | 45013109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Бранець |
| Телефон: | +380683990150 |
| E-mail: | branets.s.v@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 23-12-2024, 15:45 по 03-01-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. За результатом розкриття пропозицій, найбільш економічно вигідною є пропозиція, яка подана учасником ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" (далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів наданих у тендерній пропозиції Учасника виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до підпункту 4) пункту 1.2. розділу 1 «Перелік документів та інформації, які вимагаються замовником» у Додатку 3 до тендерної документації. На вимогу Замовника Учасник (постачальник) подає у складі своєї пропозиції: «4) гарантійний термін на Товар є не меншим, ніж 36 місяців від дати підписання видаткової накладної. На підтвердження цього, Учасник надає гарантійний лист з підтвердженням діючої гарантії а також перелік офіційних сервісних центрів на території України з зазначення назви Замовника та номеру закупівлі в системі Prozzoro.». На вимогу Замовника Учасник надав гарантійний лист Вих.№ 09/10/24-420 від 09.10.2024p., але не вказав в ньому назву Замовника та номеру закупівлі в системі Prozzoro. З урахуванням зазначеного, Учаснику ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" необхідно виправити зазначені невідповідності, а саме: 1) Надати (дозавантажити) гарантійний лист, відповідно до підпункту 4) пункту 1.2. розділу 1 «Перелік документів та інформації, які вимагаються замовником» у Додатку 3 до тендерної документації, вказав в ньому назву Замовника та номеру закупівлі в системі Prozzoro.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.