Період оскарження умов закупівлі - по 05-10-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 307 190 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 535,95 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Чернівецьке тролейбусне управління" |
ЄДРПОУ: | 03328907 Досьє YouControl |
Сайт: | http://trolleybus.cv.ua/ |
Контактна особа: | Ольга Ювченко |
Телефон: | +380372506120, +380507047476 |
E-mail: | trolebus.cv@gmail.com |
Місцезнаходження: | 58023, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, вулиця Комунальників, 12 |
2 |
Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції необхідно надати витяг (виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру з датою формування не пізніше одного календарного місяця до участі у закупівлі, лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, довідка в довільній формі, в якій зазначається, що товар відповідає вимогам безпеки руху, охорони праці, екології та пожежної безпеки, довідка довільної форми в якій зазначається погодження з усіма умовами/вимогами тендерної документації, а саме Додатком 2, довідка довільної форми у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, лист-гарантія про те, що Учасник погоджується з умовами проекту Договору, лист-гарантія відповідно пункту 5 технічного завдання : Учасник гарантує та несе відповідальність за якість і надійність поставленого Товару. У разі поставки Товару неналежної якості, Замовник має право відмовитися від прийняття і оплати такого Товару. На підтвердження поставки неякісного товару Замовник надсилає скан-копії дефектного акту про виявлення дефектів на електронну пошту, зазначену Учасником в договорі та відправляє такий Товар на заміну Учаснику. У разі виявлення дефектів Учасник за свій рахунок повинен здійснити заміну неякісного Товару протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання вищезазначених документів від Замовника, про що Учасником надається окремий лист-гарантія в складі тендерної пропозиції. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.) несе Учасник. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, подання яких передбачається тендерною документацією та виправлення помилок, що непризведе до зміни предмету закупівлі, найменування товару, марки, моделі, просимо Вас на протязі 24 годин з моменту розміщення даної вимоги надати витяг (виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру з датою формування не пізніше одного календарного місяця до участі у закупівлі, лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, довідка в довільній формі, в якій зазначається, що товар відповідає вимогам безпеки руху, охорони праці, екології та пожежної безпеки, довідка довільної форми в якій зазначається погодження з усіма умовами/вимогами тендерної документації, а саме Додатком 2, довідка довільної форми у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, лист-гарантія про те, що Учасник погоджується з умовами проекту Договору, лист-гарантія відповідно пункту 5 технічного завдання : Учасник гарантує та несе відповідальність за якість і надійність поставленого Товару. У разі поставки Товару неналежної якості, Замовник має право відмовитися від прийняття і оплати такого Товару. На підтвердження поставки неякісного товару Замовник надсилає скан-копії дефектного акту про виявлення дефектів на електронну пошту, зазначену Учасником в договорі та відправляє такий Товар на заміну Учаснику. У разі виявлення дефектів Учасник за свій рахунок повинен здійснити заміну неякісного Товару протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання вищезазначених документів від Замовника, про що Учасником надається окремий лист-гарантія в складі тендерної пропозиції. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.) несе Учасник.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.