Закупівлю оголошено - 24-09-2024, 15:58. Дата останніх змін - 24-09-2024, 15:59

Канцелярські товари, конверти для службової кореспонденції та папір офісний формату А4 (ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Канцелярські товари, конверти для службової кореспонденції та папір офісний формату А4 (ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)... Державна закупівля - UA-2024-09-24-011856-a Канцелярські товари, конверти для службової кореспонденції та папір офісний формату А4 (ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) від замовника Офіс Генерального прокурора від 9/24/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-24-011856-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-24-008947-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-09-2024, 15:58
по 29-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-09-2024, 15:58
по 02-10-2024, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 29-09-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2199000
2 199 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:21 990,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:65 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Офіс Генерального прокурора
ЄДРПОУ:00034051 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Христенко
Телефон:+380442007475
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
01011, Україна, Київська область,м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Канцелярські товари, конверти ...
2 199 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Олівець простий

3000
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30192130-1
Олівці


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір текстових маркерів

500
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30192125-3
Маркери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір стікерів-закладок з клейким шаром

1000
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30194210-0
Точкові стікери та малярна стрічка


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клейка стрічка канцелярська

500
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біндер для паперу 51 мм

200
пачка
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30193800-6
Затискачі для папірців-записок


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клей ПВА

300
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ніж канцелярський

300
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30197300-9
Канцелярські ножі, степлери та діро коли


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клей канцелярський

300
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Зволожувач для пальців

200
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-кутик

3000
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Степлер №10

300
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30197320-5
Степлери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Степлер №24

300
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30197320-5
Степлери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для фліпчарту

30
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30197620-8
Папір для письма


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір магнітів для фліпчарту

30
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка гелева чорна

2000
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка гелева червона

200
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Календар настільний перекидний

400
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пластикові пружини для біндера 8мм

5
пачка
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пластикові пружини для біндера 12мм

5
пачка
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пластикові пружини для біндера 16мм

5
пачка
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверт В4

5000
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30199230-1
Конверти


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конверт С3

5000
штука
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30199230-1
Конверти


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний формату А4

10000
пачка
01011 Україна Київська область Київ вул. Різницька, 13/15
по 13-12-2024
30197630-1
Папір для друку


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-09-2024, 15:59:43
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-09-2024, 15:43:38
Експортовано:24-09-2024, 15:43:38
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 15:43:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 15:43:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 15:43:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 15:43:37
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 15:43:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 15:43:37
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 15:43:37
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 15:43:37
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 15:43:37
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 15:43:37
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 24-09-2024, 15:43:37
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 15:43:37
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 15:43:37
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Канцелярські товари, конверти для службової кореспонденції та папір офісний формату А4
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії.
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 15:43:37
Способи підтвердження:
Документ
Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). , Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 65 000,00 (шістдесят п’ять тисяч) гривень 00 копійок. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, сплатити кошти на рахунок замовника у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у тендерній документації). Гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 7 до тендерної документації), з урахуванням Особливостей. Більш детально викладено у пунктах 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації.
1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Канцелярські товари, конверти для службової кореспонденції та папір офісний формату А4
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ, З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ОСОБЛИВОСТЕЙ.
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 15:43:37
Способи підтвердження:
Документ
Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, у відповідності до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації (розділ І додатку 1 до тендерної документації). , Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І (розділ І додатку 1 до тендерної документації). Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання канцелярських товарів та паперу офісного формату А 4. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою І. Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ