Закупівлю оголошено - 24-09-2024, 09:25. Дата останніх змін - 24-09-2024, 09:25

Офісне устаткування та приладдя різне (Шредер)

Офісне устаткування та приладдя різне (Шредер)... Державна закупівля - UA-2024-09-24-001082-a Офісне устаткування та приладдя різне (Шредер) від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" від 9/24/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-24-001082-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-24-001233-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-09-2024, 09:25
по 27-09-2024, 12:00

Поставка Товарів здійснюється Постачальником партіями за потребою згідно заявки Покупця (надісланої засобами електронного, телефонного або факсимільного зв’язку), не пізніше 3-х робочих днів після отримання заявки. Місце поставки (передачі) товарів: КНП «Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради», 25030, м. Кропивницький, проспект Університетський,2/5.З вивантаженням на матеріальний склад.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
3000
3 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради"
ЄДРПОУ:01994942 Досьє YouControl
Сайт:http://hospital.edukit.kr.ua/
Контактна особа:Вікторія Миколаївна Перепьолкіна
Телефон:+380522553334
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
25030, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шредери 2 рівня безпеки, від 5 листів за подачу

1
штука
25030 , Україна , Кіровоградська область , Кропивницький , проспект Університетський, 2/5 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 623896-30190000-201497-40996564
Ідентифікатор реєстру: 06e9271fb90c48efbb46888fe106ad03
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Автоматична подачаНіАктивна24-09-2024, 09:23
Робочий циклперервнийАктивна24-09-2024, 09:23
Гарантіявід 12 до 24Активна24-09-2024, 09:23
Кількість знищуваних листів (80 г/м2) за одну подачувід 5 до 6Активна24-09-2024, 09:23
Рівень безпеки (DIN 66399)2Активна24-09-2024, 09:23
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-09-2024, 09:25:04
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-09-2024, 09:23:01
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата за кожну партію поставленого Товару по даному Договору здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після фактичної поставки Товару на підставі належним чином оформлених документів, що підтверджують фактичне отримання Товарів.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ