Період оскарження умов закупівлі - по 23-09-2024, 00:00
ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (папір А4 WHITE 80 g/m2 (210х297 mm)). Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Строк поставки товарів: по 15 жовтня 2024 року (включно). Строк виконання договору: по 31 грудня 2024 року (включно)). Місце поставки товару: площа Миру, будинок 1, місто Кролевець, Сумська область. Кількість: 1300 пачок. Кінцевий строк подання пропозицій: 26.09.2024 року 15.00 годин. Всі документи пропозиції готуються та подаються українською мовою. Процедура закупівлі – відкриті торги з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 221 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 105,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Кролевецької міської ради |
ЄДРПОУ: | 04058060 Досьє YouControl |
Сайт: | https://krolevecka-gromada.gov.ua |
Контактна особа: | Александренко Світлана Олександрівна |
Телефон: | +380545395645 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 41300, Україна, Сумська область,місто Кролевець, вулиця Грушевського, 19 |
0 |