Закупівлю оголошено - 13-09-2024, 16:57. Дата останніх змін - 13-09-2024, 16:57

Папір для друку А4 (для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені в Закарпатській області)

Державна закупівля - UA-2024-09-13-011872-a Папір для друку А4 (для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені в Закарпатській області) від замовника ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ від 9/13/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-13-011872-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-13-014733-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-09-2024, 16:57
по 18-09-2024, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
794817.5
794 817,50 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ
ЄДРПОУ:43316386 Досьє YouControl
Контактна особа:Кордас Ольга
Телефон:380312617624
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий

5510
пачка
Україна , Закарпатська область , Ужгород , пл.Народна,4, пл. Ш.Петефі, 14, вул. Небесної Сотні, 5; м. Берегово, вул. Мукачівська, 3; м. Виноградів, вул. Миру, 60; м.Мукачево, пл. Духновича, 2, пл.. Духновича, 15; м. Свалява, вул.Головна,1; м. Рахів, вул. І.Франка, 5; м.Тячів, вул. Нересенська, 2; смт. Перечин, вул. Ужгородська, 43; м. Іршава, пров. Шевченка, 3; м. Хуст, пл. Незалежності, 2 ,
по 25-12-2024


Ідентифікатор профілю: 930712-30190000-501919-40996564
Ідентифікатор реєстру: 06e9271fb90c48efbb46888fe106ad03
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
1c2ce1b0659a415a99d27ef91f7beaa4Товщинавід 105 до 110мкм
314372c751d9425c9537e0c85290e702Колірбілий
430de5b9de1641bc9560233684b0bf62Білизна CIEвід 161 до 170%
50bb4d4a6ffd4bf0a59912649ad830edНепрозорістьвід 92 до 98%
5144037d06864419b93d384e01cde10eФорматA4 (210х297 мм)
98fec7d4e2b64393854644ba80cb4a4eКількість аркушіввід 500 до 500штуки
9949486c46a344dc9b275bcf964c5e74Recycling (з вторинной сировини)Ні
fe7030d28e1d4bcabaecd841312071c7Щільність паперувід 80 до 80г/м²
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-09-2024, 16:57:27
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-09-2024, 16:57:06
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на рахунки Постачальника відкриті в банківських установах та/або на небюджетні рахунки Постачальника відкриті в Казначействі та органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Розрахунки проводяться протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання Товарів на підставі видаткових накладних та рахунків-фактур. Рахунок та видаткова накладна надається Замовнику на поставлену партію Товару в день поставки товару відповідно.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
10
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ