Закупівлю оголошено - 11-09-2024, 11:59. Дата останніх змін - 11-09-2024, 12:01

«Канцтовари»

Державна закупівля - UA-2024-09-11-005176-a «Канцтовари» від замовника Координаційний центр з надання правничої допомоги від 9/11/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-11-005176-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-11-006469-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-09-2024, 11:59
по 17-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-09-2024, 11:59
по 20-09-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 17-09-2024, 00:00

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі «Канцтовари», код 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне), визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Очікувана вартість Закупівлі визначена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Визначення очікуваної вартості здійсненне на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. За даною процедурою закупівлі планується закупівля канцтоварів на загальну суму 82 000,00 грн (вісімдесят дві тисячі гривень, 00 копійок), разом з ПДВ, за кошти Державного бюджету України, а саме: № з/п Найменування Кількість 1 Папір офісний А-4 (Формат А-4 Розмір 210*297 мм Кількість аркушів у пачці: 500 Щільність 80 ±2 г/м² Товщина 104±3 мк Білизна CIE 161±3 Непрозорість не менше 92 % Яскравість ISO не менше 97 %) 300 2 Рамка для подяк А-4 (Формат А-4, Багет пластиковий зі склом, без декору, колір коричневий задня панель ДВП) 400 Розрахунки будуть здійснюватися лише за фактично поставлений товар, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Замовнику документів, що підтверджують якість товару (декларація виробника, сертифікат відповідності, посвідчення про якість тощо). Обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі «Канцтовари», код 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне), визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» За даною закупівлею планується придбання канцтоварів у кількості 700 одиниць. Товар повинен бути новим, в заводському виконанні, що не перебував в експлуатації, терміни та умови зберігання не порушено, відповідати технічним та якісним характеристикам, а саме: № п/п Найменування товару Загальні технічні умови Одиниці виміру товару Кількість 1 Папір А-4 Формат А-4 Розмір 210*297 мм Кількість аркушів у пачці: 500 Щільність 80 ±2 г/м² Товщина 104±3 мк Білизна CIE 161±3 Непрозорість не менше 92 % Яскравість ISO не менше 97 % пачка 300 2 Рамка для подяк А-4 Формат А-4, Багет пластиковий зі склом, без декору, колір коричневий задня панель ДВП штука 400 Якість має відповідати чинним ГОСТам, ДСТУ (ТУ) та вимогам, які звичайно пред’являються до продукції даного виду, і повинна підтверджуватися Сертифікатом відповідності чи іншими документами. Термін придатності визначається відповідно до вимог статті 677 Цивільного Кодексу України.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
82000
82 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:410,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Координаційний центр з надання правничої допомоги
ЄДРПОУ:38259562 Досьє YouControl
Сайт:http://www.legalaid.gov.ua/
Контактна особа:Євгенія Утюк
Телефон:+380664883602
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
04053, Україна, Київська область,Київ, вул.Січових Стрільців 73
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Канцтовари», код 30190000-7 ( ...
82 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний А-4

300
пачка
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
з 01-11-2024 по 30-11-2024
30197630-1
Папір для друку


Рамка для подяк А-4

400
штука
04053 Україна м. Київ Київ вул. Січових Стрільців, 73
з 01-11-2024 по 30-11-2024
30192700-8
Канцелярські товари


+-
Документи
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:11-09-2024, 11:59:32
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:11-09-2024, 11:59:32
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:11-09-2024, 11:59:32
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:11-09-2024, 12:01:06
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:11-09-2024, 11:59:32
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:11-09-2024, 11:59:32
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 11-09-2024, 11:59:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 11-09-2024, 11:59:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 11-09-2024, 11:59:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 11-09-2024, 11:59:29
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 11-09-2024, 11:59:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 11-09-2024, 11:59:29
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 11-09-2024, 11:59:29
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 11-09-2024, 11:59:29
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 11-09-2024, 11:59:29
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 11-09-2024, 11:59:29
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 11-09-2024, 11:59:29
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 11-09-2024, 11:59:29
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 11-09-2024, 11:59:29
1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Канцтовари», код 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне), визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Статус: Активна
Дата створення: 11-09-2024, 11:59:29
Способи підтвердження:
Документ
Довідка в довільній формі та лист відгук , 1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням:  найменування контрагента,  предмету договору,  номеру та дати укладення договору;  контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон);  стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. (У випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого здійснена поставка принтеру(ів) для ID карток та/або принтеру(ів) для друку пластикових карток. Зразок довідки є в ТД.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ