Період оскарження умов закупівлі - по 09-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 36 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 180 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" |
| ЄДРПОУ: | 03328406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Грибовська Наталія |
| Телефон: | 380322377779 |
| E-mail: | tenderlet@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, Сахарова,2 |
2 |
Згідно постанови № 1178 КМУ від 12 жовтня 2022 р «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах п.40 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Перелік невідповідностей : 1. Довідку по п.2.4 переробити і оформити зі змістом , як прописано в п. 2.4 (Додатку №1) 2. Переробити лист по п.2.5 ( довідка про згоду підписати договір ) 3. Додаток №4 «Технічна специфікація» переробити на фірмовому бланку. 4. Надати гарантійний лист по п.2.7 «п2.7 Лист про гарантійний термін на ноутбуки не менше 12 місяців»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.