Період оскарження умов закупівлі - по 08-09-2024, 00:00
Протокол від 03.09.2024 №72
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 81 240 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 812,40 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області |
ЄДРПОУ: | 38602403 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Кононенко |
Телефон: | +380542665532 |
E-mail: | ksea@ukr.net |
Місцезнаходження: | 40016, Україна, Сумська область,м. Суми, Вул. Сергія Табали (Сєвєра), 70 |
0 |
- відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 та підпункту 1.1, 1.2 пункту 1 Додатку 4 тендерної документації учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за період 2022-2024 роки, складена учасником за наступною формою (не менше 2 копій договору, зазначеного в довідці в повному обсязі). Учасником процедури закупівлі у довідці від 10.09.2024 № 7 (файл Довідка про досвід виконання.pdf) та договорі куплі-продажу № 348 (файл Договір 348.pdf) зазначено лише один договір та відповідні підтверджуючі документи до нього. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за період 2022-2024 роки, складену учасником за формою зазначеною в підпункті 1.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації (не менше 2 копій договору, зазначеного в довідці в повному обсязі) та оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі кожного з наданих відповідних аналогічних договорів, у відповідності до ціни (загальної вартості) кожного з договорів зазначених в довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.