Період оскарження умов закупівлі - по 07-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 33 900 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 339 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відокремлений структурний підрозділ "Глухівський агротехнічний фаховий коледж Сумського національного аграрного університету" |
ЄДРПОУ: | 44267623 Досьє YouControl |
Сайт: | http://gati.snau.edu.ua/ |
Контактна особа: | Анна Полевик |
Телефон: | +380544423552 |
E-mail: | hlukhiv_ksnau@ukr.net |
Місцезнаходження: | 41400, Україна, Сумська область,м. Глухів, вул. Терещенків, буд. 36 |
1 |
Відповідно до умов тендерної документації, а саме Додатку 1 визначено ЧІТКИЙ перелік документів, які необхідно надати учаснику! Так відповідно до цього додатку учасник має надати: 1. Відомості про учасника за встановленою формою, учасникам надано Інформація про учасника не за встановленою формою, прошу виправити дану невідповідність. 2. Проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 із заповненими реквізитами та накладеним підписом і завірений печаткою (без зазначення цінових показників). Учасником НЕ надано проекту договору про закупівлю. 3.Надати гарантійний лист, або інше підтвердження про комплектацію товару, а саме: В комплекті з товаром надається: паспорт, інструкція по експлуатації товару, гарантійний талон (обовязково), документи якості/відповідності товару. Надання зазначених документів у Додатку № 2 є обовязковим. Прошу виправити дані невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.