Період оскарження умов закупівлі - по 31-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 56 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 280 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
| ЄДРПОУ: | 21084076 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Бугайко |
| Телефон: | +380362633342 |
| E-mail: | buh@rv.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7 |
1 |
1.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Пунктом 4.3 Додатку № 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації від учасників вимагався лист-згода з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації, складений у довільній формі. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника наявний лист-згода з істотними умовами договору, але відсутній лист-згода з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити лист-згоду з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.