Період оскарження умов закупівлі - по 25-08-2024, 00:00
Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі «Ноутбуки», код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 30213100-6 Портативні комп’ютери
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 220 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Великописарівська селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04391262 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | БУРДА Людмила Петрівна |
| Телефон: | +380545751860 |
| E-mail: | vp-selrad@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42800, Україна, Сумська область,селище міського типу Велика Писарівка, вул. Незалежності 9А |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
20.08.24р. замовником оголошено закупівлю UA-2024-08-20-012333-a за предметом закупівлі Ноутбуки, класифікація за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина). 23.08.2024р. в межах закупівлі надійшло звернення щодо удосконалення технічних характеристик предмета закупівлі, замовником надана відповідь про те, що будуть внесені зміни до тендерної документації.. Втім, процес узгодження нових характеристик затягнувся, внаслідок чого період для внесення змін до тендерної документації закінчився. Це створило перешкоди для можливої участі тих потеційних учасників, які очікували внесення змін та не подавали пропозиції. Оскільки Замовник має необхідність у закупівлі ноутбуків із уточненими технічними характеристиками, мають місце порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
20-09-2024, 00:00
Період оскарження:
з 09-09-2024, 22:30 по 20-09-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
20.08.24р. замовником оголошено закупівлю UA-2024-08-20-012333-a за предметом закупівлі Ноутбуки, класифікація за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина). 23.08.2024р. в межах закупівлі надійшло звернення щодо удосконалення технічних характеристик предмета закупівлі, замовником надана відповідь про те, що будуть внесені зміни до тендерної документації.. Втім, процес узгодження нових характеристик затягнувся, внаслідок чого період для внесення змін до тендерної документації закінчився. Це створило перешкоди для можливої участі тих потеційних учасників, які очікували внесення змін та не подавали пропозиції. Оскільки Замовник має необхідність у закупівлі ноутбуків із уточненими технічними характеристиками, мають місце порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
06-09-2024, 08:28
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.