Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 530 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 650,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відокремлений структурний підрозділ "СТРИЙСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ЛЬВІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 34387362 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://sclnau.com.ua |
| Контактна особа: | Наталія Фединяк |
| Телефон: | +380957620849 |
| E-mail: | fedyniaknataliia@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область,місто Стрий, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 169 |
2 |
Учаснику відкритих торгів ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери))» Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: Відповідно до п. 1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації учасники мали подати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): "1.1. Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів за наведеною нижче формою. Форма 1 Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів: №з/п Номер та дата договору Предмет договору Повне найменування контрагента, з яким укладено договір Адреса, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору Інформація про виконання договору 1.2. Копії аналогічних договорів та відповідно до п. 1.1. (не менше двох за період воєнного стану в Україні). На підтвердження поданих) договорів надати копію видаткової накладної або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів)/ Замовника (ів), що вказані в п. 1.1. (не менше двох). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Примітки: *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності; ** Інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею, може бути заретушована учасником торгів. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього; *** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі даних торгів / або договори щодо постачання товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням / або договір щодо постачання товару по тому ж коду ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” / або договір з іншим кодом ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, але при цьому характеристики товару по такому договору співпадають з характеристиками товару по даних торгах.". Учасником у складі пропозиції НЕ НАДАНО підтвердження власного досвіду ФОП "ЗУБ ОЛЬГИ ОЛЕГІВНИ" щодо виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Натомість надано документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів щодо ТОВ "ЮДІТРЕЙД", який не являється учасником торгів. 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему) документи, на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів щодо ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА: - 1.1. Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів за наведеною нижче формою. Форма 1 Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів: №з/п Номер та дата договору Предмет договору Повне найменування контрагента, з яким укладено договір Адреса, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору Інформація про виконання договору 1.2. Копії аналогічних договорів та відповідно до п. 1.1. (не менше двох за період воєнного стану в Україні). На підтвердження поданих) договорів надати копію видаткової накладної або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів)/ Замовника (ів), що вказані в п. 1.1. (не менше двох). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Примітки: *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності; ** Інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею, може бути заретушована учасником торгів. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього; *** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі даних торгів / або договори щодо постачання товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням / або договір щодо постачання товару по тому ж коду ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” / або договір з іншим кодом ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, але при цьому характеристики товару по такому договору співпадають з характеристиками товару по даних торгах.".
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.