Період оскарження умов закупівлі - по 14-08-2024, 00:00
Додаткова непербачувана потреба згідно рапорту. Бюджетні кошти (капітальні видатки 3210). Додатково виділені кошти згідно рішення сесії Ушомирської сільської ради від 02.08.2024р.. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та доповненнями від відповідно до постанови КМУ від 05.07.2024 № 782 (далі - Особливості), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями, з дотриманням принципів принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Закупівля здійснюється згідно наявної потреби. Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 2 ТД. Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Персональний комп’ютер в комплекті десктоп з ліцензією Windows та Office за кодом ДК 021:2015 3021000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»: визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 30213300-8 Настільні комп’ютери Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громад Очікувана вартість Очікувана вартість 156400,00 грн. з ПДВ Товар Поставка товару до 30.09.2024 року м. Коростень вул. Жмаченка, 46
Статус: | Період аукціону |
Бюджет: | 156 400,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 782,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
ЄДРПОУ: | 40475812 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Жидецька |
Телефон: | +380974304624 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 11571, Україна, Житомирська область,Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Древлянська, 12 |
1 |