Період оскарження умов закупівлі - по 14-08-2024, 00:00
Додаткова непербачувана потреба згідно рапорту. Бюджетні кошти (капітальні видатки 3210). Додатково виділені кошти згідно рішення сесії Ушомирської сільської ради від 02.08.2024р.. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та доповненнями від відповідно до постанови КМУ від 05.07.2024 № 782 (далі - Особливості), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями, з дотриманням принципів принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Закупівля здійснюється згідно наявної потреби. Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 2 ТД. Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Персональний комп’ютер в комплекті десктоп з ліцензією Windows та Office за кодом ДК 021:2015 3021000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»: визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 30213300-8 Настільні комп’ютери Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громад Очікувана вартість Очікувана вартість 156400,00 грн. з ПДВ Товар Поставка товару до 30.09.2024 року м. Коростень вул. Жмаченка, 46
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 156 400,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 782,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
ЄДРПОУ: | 40475812 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Жидецька |
Телефон: | +380974304624 |
E-mail: | lena_prozorro@ukr.net |
Місцезнаходження: | 11571, Україна, Житомирська область,Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Древлянська, 12 |
1 |
- Згідно Додатку № 3 ТД розділ ІІІ Інші вимоги до учасників процедури закупівлі вимагалося: - Копія свідоцтва про державну реєстрацію або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (в разі якщо дзакритого - не надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – виписка з ЄДР відсутня в складі ТП; - Довідку в довільній формі та довіреність або документ(и), що підтверджує(ють) повноваження посадової/службової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та право підписання договору про закупівлю або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів - ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" надано довідка про службову (посадову) особу Учасника, якого уповноважено представляти інтереси під час процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та підписувати договір про закупівлю за вих.№09/03-12 від 16 серпня 2024 р. де зазначено, що ФОП Зуб.О.О. повідомляє, що є фізичною особою-підприємцем, тому документами, які підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами процедури закупівлі, є паспорт та Виписка з ЄДР, що долучені до складу тендерної пропозиції , хочу зазначити що в складі ТП виписка з ЄДР відсутня; - загальні відомості про учасника за вих..№09/03-66 від 16 серпня 2024 року в інформації про систему оподаткування, на якій перебуває Учасник як суб’єкт підприємницької діяльності з зазначенням відсоткової ставки – інформація відсутня щодо зазначенням відсоткової ставки; - також відсутній проект договору про закупівлю згідно додатку 5 до тендерної документації. Комунальне некомерційне підприємство «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи 21.08.2024 року № 7 м.Коростень Порядок денний: 1. Про розгляд затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та або документах що подані учасником ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" (далі - Учасник) у складі цінова пропозиції (тендерна пропозиція) та або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Персональний комп’ютер в комплекті десктоп з ліцензією Windows та Office за кодом ДК 021:2015 3021000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина) - (зазначити код за Єдиним закупівельним словником та назву відповідного класифікатора предмета закупівлі) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі-Закупівля) 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2024-08-09-010994-a (зазначити № ідентифікатора закупівлі в електронній системі) 3. Оприлюднення в електронній системі закупівель ухвалення цього рішення протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів і дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі-Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до ст..29 Закону (положення частини другої, п’ятої – дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовується з урахуванням положень пункту 40 та 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких вимагається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю у документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються технічні помилки, описки, які не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Не відповідність довідки, а саме: - Згідно Додатку № 3 ТД розділ ІІІ Інші вимоги до учасників процедури закупівлі вимагалося: - Копія свідоцтва про державну реєстрацію або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (в разі якщо дзакритого - не надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – виписка з ЄДР відсутня в складі ТП; - Довідку в довільній формі та довіреність або документ(и), що підтверджує(ють) повноваження посадової/службової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та право підписання договору про закупівлю або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів - ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" надано довідка про службову (посадову) особу Учасника, якого уповноважено представляти інтереси під час процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та підписувати договір про закупівлю за вих.№09/03-12 від 16 серпня 2024 р. де зазначено, що ФОП Зуб.О.О. повідомляє, що є фізичною особою-підприємцем, тому документами, які підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами процедури закупівлі, є паспорт та Виписка з ЄДР, що долучені до складу тендерної пропозиції , хочу зазначити що в складі ТП виписка з ЄДР відсутня; - загальні відомості про учасника за вих..№09/03-66 від 16 серпня 2024 року в інформації про систему оподаткування, на якій перебуває Учасник як суб’єкт підприємницької діяльності з зазначенням відсоткової ставки – інформація відсутня щодо зазначенням відсоткової ставки; - також відсутній проект договору про закупівлю згідно додатку 5 до тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей , щодо надання виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду третього питання порядку денного: Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення . Уповноважена особа О.Жидецька
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.