Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2024, 00:00
Строк поставки товару - до 30.09.2024р.включно
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 64 300,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 643,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центр професійно-технічної освіти м.Житомира |
| ЄДРПОУ: | 02543584 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cpto.zt.ua/ |
| Контактна особа: | Віта Лугина |
| Телефон: | +380412482035 |
| E-mail: | zt_cpto@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10009, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Селецька, 5 |
1 |
В складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів, договір про закупівлю, рахунок-фактуру, видаткову накладну та лист-відгук на поставку комп’ютерного обладнання (БФП лазерний А4 ч/б Canon i-SENSYS MF455dw з Wi-Fi; БФП CANON iSX1238i2 (5161COO3BА). Замовником вимагалися документи та інформація для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, який укладений на поставку сублімаційних принтерів. 2. Сканкопію/ї (не менше одного) повністю або частково виконаного аналогічного договору, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. 3. Позитивний відгук/лист-відгук або рекомендаційний лист (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Учасник має усунути невідповідності протягом 24 годин та надати документи та інформацію для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме про аналогічні договори на поставку сублімаційних принтерів за вищезазначеними вимогами (п.1,2,3).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.