Період оскарження умов закупівлі - по 09-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 60 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 300,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Ковельської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04051313 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.kowelrada.gov.ua |
Контактна особа: | Геннадій Ющик |
Телефон: | +380335271717 |
E-mail: | kovelmat@ukr.net |
Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей : 1.1 - відсутність реєстру документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника; 1.2 - відсутність проєкту договору; 1.3 – відсутність листа - гарантії про можливість постачання запропонованого Учасником товару в необхідній кількості та якості. 2 . Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1-2.2. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції / 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. 2.3. Додаток-3 до Тендерної Документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» 3. Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Реєстр документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатка-1 до Тендерної Документації. 3.2. Проєкт договору (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений в Додатку-7 до Тендерної Документації. 3.3. Лист - гарантія про можливість постачання запропонованого Учасником товару в необхідній кількості та якості.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.