Період оскарження умов закупівлі - по 03-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 388 652,80 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 16 943,26 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
ЄДРПОУ: | 40150237 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Єгорова Ольга Леонідівна |
Телефон: | 380632147739 |
E-mail: | yehorova.o.l@uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область,Київ, |
2 |
1. В процедурі відкритих торгів Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Набір подарунковий для першокласника (канцелярське наповнення)), оголошення № UA-2024-07-29-007600-a розмістити повідомлення щодо усунення невідповідності інформації у складі тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР", а саме: 1) в Додатку 4 тендерної документації Цінова пропозиція учасник повинен виправити виявлену невідповідність: • у колонці № 10 вказати найменування супровідних документів, що підтверджують відповідність продукції; 2) на виконання вимог пп. 6.2. п. 6 Додатка 2 тендерної документації учасник повинен виправити виявлену невідповідність: • в довідці з відомостями про учасника вказати Статус учасника відповідно до документів наданих на підтвердження відповідності предмета закупівлі та ціновій пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.