Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 270 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 700,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Східний офіс Держаудитслужби |
ЄДРПОУ: | 40477689 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оксана Філатова |
Телефон: | +0617648675 |
E-mail: | o.p.uhlova@dasu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Антоновича Володимира, будинок 22, корпус 2 |
1 |
Шановний Учаснику торгів! Згідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) надсилаю вам перелік невідповідностей вашої пропозиції до вимог тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі тендерної пропозиції надано Довідку про досвід виконання аналогічного договору від 01.08.2024 № 11/5 з інформацією про виконання одного аналогічного договору № 118 від 14.11.2023 та надано копію зазначеного в довідці одного договору разом з підтверджуючими документами щодо його виконання; 2) При перевірці електронного підпису, яким було підписано тендерну пропозицію учасника торгів ТДВ «ІБФ ЛДС», на сайті https://czo.gov.ua/verify з’являється інформація, що тип підпису – «удосконалений», тип носія особистого ключа – «незахищений». Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» та Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації; 2) Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій та Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідку про досвід виконання аналогічних договорів за період 2021-2024 роки з бюджетними установами із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон), стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) та копії зазначених в довідці договорів про постачання аналогічних товарів та підтверджуючі документи щодо їх виконання (акти, накладні тощо), не менше двох договорів; 2) Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.