Закупівлю оголошено - 17-07-2024, 18:44. Дата останніх змін - 11-09-2024, 17:52

Папір офісний та папір для друку

Папір офісний та папір для друку... Державна закупівля - UA-2024-07-17-009785-a Папір офісний та папір для друку від замовника ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" від 7/17/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-17-009785-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-17-011964-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-07-2024, 18:44
по 23-07-2024, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-07-2024, 08:00
по 26-07-2024, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 29-07-2024, 12:50
по 29-07-2024, 13:13

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1186431
1 186 431 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:5 932,16 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:45371501 Досьє YouControl
Сайт:https://grmu.com.ua
Контактна особа:Олександра Моклович
Телефон:+380679185980
E-mail:o.moklovych@ivf.naftogaz.com
Місцезнаходження:
76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ , вул.Ленкавського будинок 20
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Папір офісний та папір для дру ...
1 186 431 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-07-2024, 12:50
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний А4

6 800
пачка
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний А3

80
пачка
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для плотера

5
рулон
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фотопапір глянцевий А4 20 аркушів

20
пачка
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б, 04073, Олексій
Остаточна пропозиція:
999 822 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
999 822 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-08-2024, 17:55

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-08-24, 14:18:12
24

Розглянувши пропозицію на відповідність умовам визначеним в документації про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, а саме: - надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8) із порушенням заповнення, а саме не поставлено печатку та підпис на кожній сторінці; - документи ,що має надати учасник у складі пропозиції , для підтвердження відповідності товару , що він пропонує , вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі – відсутній п.1 Гарантійний лист щодо можливості учасника поставляти предмет закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, включаючи умови проекту договору, що зазначені у Додатку № 5 до тендерної документації. Гарантійний лист має містити інформацію про виробника предмета закупівлі та країну його походження; - Сканований лист в довільній формі в якому потрібно вказати особу (осіб) уповноважену(их) на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі; Для усунення невідповідностей необхідно додати/загрузити заповнені в повному обсязі документи. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-08-24, 14:18:12
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-07-17-009785-a-a1
Номер договору:
ІФФ/100-Д-17-0924-12
Дата підписання договору:
11-09-2024, 16:00
Строк дії договору:
з 11-09-2024 по 31-12-2024
999 822 UAH
Ціна договору
833 185 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
999 822 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
999 822 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Ромус-Поліграф"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 019 764,50 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 019 764,50 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучатимуться
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено17-07-2024, 18:45:42
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-07-2024, 18:26:11
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:44:23
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:44:23
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:44:23
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:44:23
        Інший
        публічний Видалено17-07-2024, 18:44:23
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-07-2024, 18:18:20
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-07-2024, 18:18:21
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ