Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 702 734,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 513,67 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Анисимова Олена Василівна |
Телефон: | 380674564592 |
E-mail: | anysymova-ov@ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції надано Відомості про учасника (файл «Інші довідки..pdf») у якому, пункт 12 не відповідає пункту 12 розділу VIII Тендерної документації. У зв’язку з тим, що вимогами тендерної документації встановлена форма подання відомостей про учасника, та перелічені пункти, одним з яких є пункт 12, а учасник надав неповну інформацію щодо походження товару, а саме не зазначив Ісламську Республіку Іран, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 5 додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та або інформації, які подаються учасником в ТП», пункт 12, розділ VIII тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити оновлений документ «Відомості про учасника» згідно форми встановленій у розділі VIII тендерної документації із зазначенням в 12, у тому числі Ісламської Республіки Іран. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку вих. № 1 від 24.07.2024 року. щодо наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору.pdf») та лист-відгук стосовно виконання зазначеного договору (файл «Лист-відгук.pdf»), в яких зазначено предмет аналогічного договору Товари відповідно до Специфікації за ДК 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно вимог тендерної документації під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого поставлено запчастини або матеріали для друкуючої техніки. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити оновлені та/або нові документи: Довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору: позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначення номеру та дати укладення такого договору. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого поставлено запчастини або матеріали для друкуючої техніки. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.