Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 150,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
| ЄДРПОУ: | 00493706 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Отченашко Володимир Віталійович |
| Телефон: | 380445278930 |
| E-mail: | tender.sciens@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03041, Україна, Київська область,Київ, вулиця Героїв Оборони, будинок 15 |
3 |
На виконання вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ФОП «АВАКУМОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА» по закупівлі 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Зовнішній жорсткий диск) з наступною інформацією: Відповідно до умов тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи, зокрема: У разі надання еквівалентів заявленого предмету закупівлі учасник повинен подати ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ технічних характеристик запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі. Для усунення виявлених невідповідностей учасник ФОП «АВАКУМОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА» повинен подати вищезазначені документи відповідно до предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.