Період оскарження умов закупівлі - по 10-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 213 987,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 069,94 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти, культури, молоді та спорту Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області |
ЄДРПОУ: | 43978511 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Стужук Віктор Григорович |
Телефон: | +380635870116 |
E-mail: | bsr-vokms@ukr.net |
Місцезнаходження: | 08131, Україна, Київська область,село Софіївська Борщагівка, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Софіївська Борщагівка, провулок Шкільний, |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей. У відповідності до п.43 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та протоколу уповноваженої особи від 26.04.2024 року №12-1, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Компаком», ЄДРПОУ 45596933, інд.49094, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Миру 49, приміщення 3, у відкритій закупівлі з особливостями із предмету «Комп’ютерне обладнання та приладдя», ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-05-003119-a, код ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, а саме: 1. Учасником завантажені до електронної системи наступні документи: тендерна пропозиція (Додаток 1), технічні вимоги (Додаток 4), Додаток 1 до Договору (Специфікація комп’ютерного обладнання та приладдя). Згідно тендерної пропозиції учасника визначена остаточна цінова пропозиція в сумі 209 205 грн. 00 коп. (двісті дев’ять тисяч двісті п’ять гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ 34867.5 грн., при цьому при підрахунку ціни за кожну одиницю та загальної ціни всього товару наявна технічна помилка між такою ціною та остаточною ціновою пропозицією, різниця складає 29 100 грн. Таким чином, учаснику необхідно виправити ціну за кожну одиницю товару та загальну ціну у відповідності до остаточної цінової пропозиції, тобто привести ціни за одиницю товару та загальну ціну у тендерній пропозиції (Додаток 1) та Додатку 1 до Договору (Специфікація комп’ютерного обладнання) у відповідність до цінової пропозиції закупівлі – 209 205 грн. 00 коп. 2. Пунктом 2 Технічних вимог (Додаток 4 до тендерної документації) замовник визначив технічні характеристики до ноутбук – розмір діагоналі не менше ніж 17.3, при цьому учасник у порівняльній колонці зазначає про постачання ноутбуку із розміром діагоналі 15.6, що не відповідає заявленим технічним характеристикам, тому повинно буди виправлено (невідповідність усунута); 3. Пунктом 3 Технічних вимог (Додаток 4 до тендерної документації) замовник визначив технічні характеристики принтеру кольорового, а саме швидкість копіювання не менше 22 стор./хв. (наприклад відповідає моделі принтеру Epson EcoTank L8050), при цьому учасником у пропозиції зазначається принтер Epson EcoTank L3256 c WiFi (C11CJ67414), згідно технічних характеристик якого швидкість копіювання є меншою ніж 22 стор./хв. і складає 15 стор./хв., що не відповідає заявленим учасником технічним параметрам та підлягає виправленню (усуненню невідповідностей). 4. Додатком 4 до тендерної документації у розділі Загальні вимоги замовником вимагалось від учасника надання гарантійного листа про зобов’язання здійснювати безкоштовне гарантійне обслуговування товару та про наявність сервісного центру для гарантійного обслуговування, найближчого до місця розташування замовника (с.Софіївська Борщагівка, Бучанський район, Київської області), із зазначенням місцезнаходження, телефон/факс сервісного центру, сайт, e-mail). До пропозицій учасника такий гарантійний лист не доданий, у зв’язку з чим зазначений гарантійний лист необхідно додати під час усунення невідповідностей. Із врахуванням вищевикладеного, учаснику пропонується виправити та завантажити до закупівлі виправлені документи, а саме: тендерну пропозицію (Додаток 1); технічні вимоги (Додаток 4); додаток 1 до Договору (Специфікація комп’ютерного обладнання та приладдя). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі. У зв’язку із викладеним та з метою виконання умов предмету закупівлі, прошу надати вищезазначену інформацію та документи для усунення невідповідностей. Уповноважена особа В.Г.Стужук
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.