Закупівлю оголошено - 03-07-2024, 16:44. Дата останніх змін - 23-07-2024, 13:43

Штемпельна машинка для проставлення відміток В’їзд-Виїзд, спеціальна захищена фарба червоного кольору, спеціальна захищена фарба чорного кольору

Штемпельна машинка для проставлення відміток В’їзд-Виїзд, спеціальна захищена фарба червоного кольору, спеціальна захищена фарба чорного кольору... Державна закупівля - UA-2024-07-03-009623-a Штемпельна машинка для проставлення відміток В’їзд-Виїзд, спеціальна захищена фарба червоного кольору, спеціальна захищена фарба чорного кольору від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 7/3/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-03-009623-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-07-2024, 16:44
по 09-07-2024, 18:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-07-2024, 18:00
по 12-07-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 12-07-2024, 13:34
по 12-07-2024, 14:03

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2699550
2 699 550,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:26 995,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:26 995,50 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Петрова Інна Миколаївна
Телефон:380445276644
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Штемпельна машинка для простав ...
2 699 550,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-07-2024, 13:34
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Штемпельна машинка для проставлення відміток В’їзд-Виїзд

600
комплект
Україна Відповідно до документації
по 01-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Спеціальна захищена фарба червоного кольору

30
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 01-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Спеціальна захищена фарба чорного кольору

60
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 01-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ГЕГНА ІВАН ІВАНОВИЧ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, місто Бровари, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО , будинок 21, квартира 125, 07402, Гегна Иван
Остаточна пропозиція:
2 670 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 697 870,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-07-2024, 11:36

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-07-24, 14:44:49
24

___15.07.2024 року _____ ФОП "ГЕГНА ІВАН ІВАНОВИЧ" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ФОП "ГЕГНА ІВАН ІВАНОВИЧ" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Штемпельна машинка для проставлення відміток В’їзд-Виїзд, спеціальна захищена фарба червоного кольору, спеціальна захищена фарба чорного кольору), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-07-03-009623-a. 15 липня 2024 року під час розгляду пропозиції ФОП "ГЕГНА ІВАН ІВАНОВИЧ" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 8 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2019-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет договору, рік виконання договору. - копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, документальне підтвердження виконання договору (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та інше). Аналогічним договором у розумінні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» У складі пропозиції ФОП "ГЕГНА ІВАН ІВАНОВИЧ" наявні: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Проте у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, зокрема в пункті 3 не вказано код ЄДРПОУ контрагента (військова частина 1498); - копія аналогічного договору від 10.04.2023 № 112-16, документальне підтвердження виконання договору (видаткова накладна від 12.04.2023 № 6237). Проте, аналогічний договір не відповідає вимогам пункту 8 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: аналогічним договором у розумінні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»; - копія аналогічного договору від 12.02.2019 № 1422, документальне підтвердження виконання договору (видаткова накладна від 31.03.2019 № 5624). Проте, аналогічний договір не відповідає вимогам пункту 8 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: аналогічним договором у розумінні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»; - копія аналогічного договору від 22.09.2021 № 418-21, документальне підтвердження виконання договору (видаткова накладна від 15.11.2021 № 5587), що відповідає вимогам пункту 8 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2019-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет договору, рік виконання договору. - копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, документальне підтвердження виконання договору (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та інше). Аналогічним договором у розумінні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» Уповноважена особа Інна ПЕТРОВА

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-07-24, 14:44:49
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-07-03-009623-a-c1
Номер договору:
198-24
Дата підписання договору:
23-07-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 23-07-2024 по 31-12-2024
2 670 000,00 UAH
Ціна договору
2 670 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ГЕГНА ІВАН ІВАНОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 670 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 697 870,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТРОДАТ ЮА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 671 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 698 500,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ КОЛОП   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 682 612,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 682 612,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:03-07-2024, 16:44:56
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:03-07-2024, 16:44:44
Експортовано:03-07-2024, 16:44:44
Експортовано:03-07-2024, 16:44:44
Експортовано:03-07-2024, 16:44:44
Експортовано:03-07-2024, 16:44:44
Електронні тендерні вимоги
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Штемпельна машинка для проставлення відміток В’їзд-Виїзд, спеціальна захищена фарба червоного кольору, спеціальна захищена фарба чорного кольору
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 26 995,50 грн. (двадцять шість тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень 50 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Статус: Активна
Дата створення: 03-07-2024, 16:44:45
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ