Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 588 630,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 943,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37445442 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кравченко Катерина |
| Телефон: | 380444199838 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04211, Україна, Київська область,Київ, вул. Йорданська, 11-а |
13 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема: 1. Підпунктом 3.2. пункту 3 Загальних вимог, викладених в Додатку 2 до тендерної документації, для позицій товару №7-8, №10, №11, №14-№15, №23-№25, №28-№29, №31, №42, №46-№49, №77, №82-№92, №94, №101 вимагалось: "Якщо сертифікат або паспорт (посвідчення) якості або інший документ посвідчення якості надається не виробником(-ками) товару, в такому випадку необхідно підтвердити повноваження щодо юридичної/фізичної особи (які надають вищезазначені документи) - виробником товару, шляхом надання в складі пропозиції відповідних документів (доручення, листи про повноваження). Всі документи повинні бути засвідчені печаткою (при наявності) та підписом уповноваженої особи виробника товару або іншою юридичною/фізичною особою, повноваження якої підтверджені виробником товару." На виконання вищезазначеної вимоги Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл "До Додатку 2 Доручення від ТОВ ЗОНІНГ, виробник", що містить в собі доручення від ТОВ «ЗОНІНГ», яке в порівняльній таблиці зазначене виробником більшості позицій товару, що вимагались Замовником, надане ТОВ «Імпорт-Офіс Україна» для підтвердження його повноважень. Проте, на товари за позиціями №№ 25, 89, 90, 91, 101 Учасником в складі тендерної пропозиції не надано відповідних документів (доручень, листів про повноваження) від виробника(ів) для ТОВ «ІМПОРТ-ОФІС УКРАЇНА», яке видало документ "Підтвердження якісних, технічних характеристик (паспорт якості)" від 05.07.2024 № 317. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника вимогам тендерної документації (підпункту 3.2. пункту 3 Загальних вимог, викладених в Додатку 2), а саме: доручення, листи про повноваження від виробника(ів) для ТОВ «ІМПОРТ-ОФІС УКРАЇНА» щодо товару за позиціями №№ 25, 89, 90, 91, 101.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.