Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 189 910,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 949,55 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Київський національний університет технологій та дизайну |
ЄДРПОУ: | 02070890 Досьє YouControl |
Сайт: | http://knutd.com.ua |
Контактна особа: | Любов Шевченко |
Телефон: | +380671708177 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Мала Шияновська, буд. 2 |
4 |
Після розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЖОВНІР РАЇСА СЕМЕНІВНА» (надалі - Учасник) встановлено, що тендерна пропозиція містить наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: - Учасником надано Гарантійний лист щодо ціни товару (Вих. № 01-07/01 від 01.07.2024р.), який містить неповну інформацію відповідно вимог, визначених в положеннях підпункту 1.4.1.2 пункту 1.4. частини 1 розділу 3 тендерної документації Замовника; - Учасником надано Довідку повноваження підпису документів тендерної пропозиції та договору (Вих. № 01-07/04 від 01.07.2024р.), яка містить неповну інформацію відповідно вимог, визначених в положеннях підпункту 1.4.2.3 пункту 1.4. частини 1 розділу 3 тендерної документації Замовника; - Учасником надано ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (ТЕХНІЧНУ ЧАСТИНУ), Вих. №01-07/18 від 01.07.2024р., яка містить технічні/формальні невідповідності згідно вимог оформлення/заповнення, визначених в положеннях підпункту 1.4.4.1. пункту 1.4. частини 1 розділу 3 тендерної документації Замовника; - Учасником надано інформацію щодо Гарантійного строку та умов гарантійного обслуговування Товару (Вих. № 01-07/14 від 01.07.2024р.), яка містить технічні/формальні невідповідності з іншою інформацією/документами, наданими Учасником у складі своєї пропозиції, визначених в пункті 2.1. розділу ІІ додатку 3 до тендерної документації Замовника; - Учасником надано проєкт договору про закупівлю (Вих.№01/07/19 від 01.07.2024р.), який містить технічні/формальні невідповідності згідно вимог оформлення/заповнення, визначених в положення підпункту 1.4.5.1. пункту 1.4. частини 1 розділу 3 тендерної документації Замовника; - Учасником надано Порівняльну таблицю технічних характеристик (Вих.№01/07/24 від 01.07.2024р), яка містить технічні/формальні невідповідності згідно вимог оформлення/заповнення, визначених в положеннях пункту 1.4. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації Замовника; - Учасником надано Технічну специфікацію (Вих.№01/17/26 від 01.07.2024р.), яка містить технічні/формальні невідповідності згідно вимог оформлення/заповнення, визначених в пункті 3.1 розділу ІІІ додатку 3 до тендерної документації Замовника. З метою усунення вище зазначених невідповідностей, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель документи/інформацію з виправленими невідповідностями, зокрема: Гарантійний лист щодо ціни товару згідно вимог підпункту 1.4.1.2 пункту 1.4. частини 1 розділу 3 тендерної документації; Довідку повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору згідно вимог підпункту 1.4.2.3 пункту 1.4. частини 1 розділу 3 тендерної документації; ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (ТЕХНІЧНУ ЧАСТИНУ) та проєкт договору про закупівлю з виправленими технічними/формальними невідповідностями; порівняльну таблицю технічних характеристик згідно вимог пункту 1.4. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації; Технічну специфікацію у відповідності з вимогами пункту 3.1 розділу ІІІ додатку 3 до тендерної документації; Гарантійний лист згідно зразку 2 розділу ІІ додатку 3 до тендерної документації Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.