Період оскарження умов закупівлі - по 28-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 243 542,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 217,71 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління справами Апарату Верховної Ради України |
ЄДРПОУ: | 20064120 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.rada.gov.ua |
Контактна особа: | Євтушенко Ярослава Павлівна |
Телефон: | 380442553748 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська область,Київ, 01008, м.Київ, вул. Михайла Грушевського,5 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією Офісне канцелярське приладдя (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») та про прийняття рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-14-010751-a. Учасник процедури закупівлі: ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» 1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції Учасника міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (файл «Технічна специфікація УС ВРУ 2024 канцтовари липень.pdf»), у якому відсутня інформація щодо виробника пропонованого товару. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію (довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника) про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованого товару, із обов’язковим зазначенням його виробника, назви, моделі та/або артикулу (за наявності) та інших вимог до предмета закупівлі, що визначені у таблиці 1 до цього додатку. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - інформація (довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника) про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованого товару, із обов’язковим зазначенням його виробника, назви, моделі та/або артикулу (за наявності) та інших вимог до предмета закупівлі, що визначені у таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.