Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2024, 00:00
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 75 938,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 700,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент патрульної поліції |
ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Дегтярева |
Телефон: | +380676391456 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ": - учасником не надано витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - учасником надана довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, яка не відповідає Додатку № 5 до документації; - учасником не надано гарантійний лист щодо можливості поставки товару, який є предметом закупівлі даних торгів, у необхідній кількості та протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання договору, за рахунок Учасника, вантажно-розвантажувальні роботи здійснюються силами та/або за рахунок Учасника; - учасником не надано гарантійний лист, в якому Учасник повинен зазначити гарантійний строк на Товар, який пропонує до закупівлі. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відповідно до абзацу 5 пункту 1 Розділу І Додатку № 1 до Документації; - довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, відповідно Додатку № 5 до Документації; - гарантійний лист щодо можливості поставки товару, який є предметом закупівлі даних торгів, у необхідній кількості та протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання договору, за рахунок Учасника, вантажно-розвантажувальні роботи здійснюються силами та/або за рахунок Учасника, відповідно до абзацу 5 пункту 6 Розділу І Додатку № 1 до Документації ; - гарантійний лист, в якому Учасник повинен зазначити конкретний гарантійний строк на Товар, який пропонує до закупівлі, відповідно до абзацу 6 пункту 6 Розділу І Додатку № 1 до Документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.