Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 86 620,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 433,10 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оберемчук Дмитро Володимирович |
Телефон: | 380672396837 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ" |
4 |
Відповідно до пункту 40 постанови КМУ від 1178 від 12.10.2023 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (План закупівель Закупівля через централізовану закупівельну організацію з КЕП Етикетка поліпропілен (30х20мм), етикетка поліпропілен (105х100 мм), етикетка поліпропілен (50х25 мм) – відповідний код – 30199760-5 Етикетки; рібон WAX/Resin Premium (64mm x 70m), рібон WAX/Resin Premium (109mm x 70m), рібон WAX/Resin Premium (55mm x 70m) – відповідний код – 30192300-4 Фарбувальна стрічка) були виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. Пункт 1 Частини 2 Додатку 1 тендерної документації вимагає від учасника для підтвердження «Повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі відкритих торгів щодо підпису документів тендерної пропозиції та правомочності на укладання договору про закупівлю підтверджуються наступними документами: 1.2.1. Для юридичних осіб: - Копією: протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін. або випискою (витягом) з нього та/або наказом (копією наказу) про його призначення або про вступ на посаду тощо.» 2. Пункт 5 Частини 2 Додатку 1 тендерної документації вимагає від учасника надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у вигляді сканованої копії з оригіналу документу або у вигляді роздрукованого документу, отриманого з ресурсу Міністерства юстиції України. Даний витяг повинен містить актуальну інформацію про Учасника на дату подання тендерної пропозиції Учасника. 3. Згідно підпункту 8 пункт 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» говорить про наступне, що: «персональні дані фізичної особи, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована відповідно до положень Закону не можуть бути оброблені, поширені без згоди фізичної особи. До персональних даних фізичної особи відносяться зокрема, паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, посвідчення, диплом про закінчення учбових закладів, допуски, звіти про ЄСВ, трудові книжки (її відомості), трудові контракти, відомості про сімейний стан та стан здоров'я, місцепроживання, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша інформація, передбачена законодавством України. У разі не надання фізичною особою, персональні дані якої містяться у складі тендерної пропозиції Учасника, згоди на обробку таких персональних даних відповідно до положень Закону, спричинить відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.» Тому згідно підпункту 2 пункту 2 Розділу 4 тендерної документації від Учасника вимагається: «При поданні інформації з зазначенням персональних даних суб’єкта персональних даних, Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-згоду (довільної форми) на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»». Натомість Учасником не надано Листів-згоди на обробку персональних даних від фізичних осіб персональні данні (данні про освіту - дипломи) яких містить пропозиція Учасника, а саме: • Чернявська Дарина Миколаївна персональні данні якої містяться у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід (данні про диплом); • Антипенко Ігор Валерійович персональні данні якого містяться у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід данні про диплом); Враховуючи вищевикладене, просимо Учасника процедури закупівлі ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" – ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (План закупівель Закупівля через централізовану закупівельну організацію з КЕП Етикетка поліпропілен (30х20мм), етикетка поліпропілен (105х100 мм), етикетка поліпропілен (50х25 мм) – відповідний код – 30199760-5 Етикетки; рібон WAX/Resin Premium (64mm x 70m), рібон WAX/Resin Premium (109mm x 70m), рібон WAX/Resin Premium (55mm x 70m) – відповідний код – 30192300-4 Фарбувальна стрічка) усунути невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель даного повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до пункту 40 постанови КМУ від 1178 від 12.10.2023 р ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла комп'ютерні. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла комп'ютерні) були виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником ТОВ "РІББОН ЮА" процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Повідомляємо наступне, що КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" не є замовником даної закупівлі, а є лише Центральною закупівельною організацією. Замовником-ініціатором закупівлі є КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ". А тому «Довідка раніше укладені договори» потрібно переробити саме на "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ". • Пунктом 4 Розділу 5 Розгляд та оцінка тендерної пропозиції вимагається «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасника процедури закупівлі, який отримав цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасник процедури закупівлі, що бере участь в цих торгах, повністю усвідомлює зміст та вимоги цієї тендерної документації, що підтверджується відповідним листом Учасника у складі його тендерної пропозиції.» • Пунктом 4 Розділу 5 Розгляд та оцінка тендерної пропозиції вимагається Гарантійний лист про згоду на те що Замовник-ініціатор при необхідності має право відкоригувати обсяги/кількість, вартість предмету закупівлі відповідно до їх фактичних показників на дату укладення договору із зазначенням зменшеної вартості предмета закупівлі відповідно до відкоригованих обсягів/кількості предмету закупівлі шляхом підписання сторонами договору відповідної додаткової угоди до договору. • Згідно підпункту 8 пункт 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» говорить про наступне, що: «персональні дані фізичної особи, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована відповідно до положень Закону не можуть бути оброблені, поширені без згоди фізичної особи. До персональних даних фізичної особи відносяться зокрема, паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, посвідчення, диплом про закінчення учбових закладів, допуски, звіти про ЄСВ, трудові книжки (її відомості), трудові контракти, відомості про сімейний стан та стан здоров'я, місцепроживання, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша інформація, передбачена законодавством України. У разі не надання фізичною особою, персональні дані якої містяться у складі тендерної пропозиції Учасника, згоди на обробку таких персональних даних відповідно до положень Закону, спричинить відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.» Тому згідно підпункту 2 пункту 2 Розділу 4 тендерної документації від Учасника вимагається: «При поданні інформації з зазначенням персональних даних суб’єкта персональних даних, Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-згоду (довільної форми) на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»». Натомість Учасником не надано Листів-згоди на обробку персональних даних від фізичних осіб персональні данні (паспортні данні, місце проживання) яких містить пропозиція Учасника, а саме: Вільшанецький Віталій Ігорович персональні данні якого містить довідка про кінцевих бенефіціарних власників; • Підпунктом 14 пункту 4 Розділу 4 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається лист-гарантія, складена учасником в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності) щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм Закону України «Про санкції»; • Також відсутня підтвердження відповідності запропонованого товару відповідно до ДОДАТОК № 2 до тендерної документації «НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», де міститься інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо Учасника процедури закупівлі – ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (План закупівель Закупівля через централізовану закупівельну організацію з КЕП Етикетка поліпропілен (30х20мм), етикетка поліпропілен (105х100 мм), етикетка поліпропілен (50х25 мм) – відповідний код – 30199760-5 Етикетки; рібон WAX/Resin Premium (64mm x 70m), рібон WAX/Resin Premium (109mm x 70m), рібон WAX/Resin Premium (55mm x 70m) – відповідний код – 30192300-4 Фарбувальна стрічка) усунути невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель даного повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.