Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 4 081 310,55 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 122 439,32 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 50 000,00 UAH |
Замовник: | Верховний Суд |
ЄДРПОУ: | 41721784 Досьє YouControl |
Сайт: | http://supreme.court.gov.ua |
Контактна особа: | Артем Лашкарьов |
Телефон: | +380442530568 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01043, Україна, м. Київ,м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТВГ Український папір" (далі - Учасник) на відповідність її вимогам, визначеним у тендерній документації, виявлено невідповідності в інформації та документах, подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з переліком, наведеним у Додатку 2 до тендерної документації. Додатком 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії та визначено інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. На підтвердження наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі тендерної пропозиції має надати: довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна підтверджувати наявність в учасника досвіду виконання договору (договорів) аналогічного(них) за предметом закупівлі. До довідки надаються: копія аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками; копії первинних документів, що свідчать про належне виконання вказаного у довідці договору (договорів) у повному обсязі; лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього(их) договору(ів). У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів укладених між замовниками та Учасником лише на постачання паперу, у якій відсутня інформація про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) на постачання офісного приладдя, що також є предметом закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) на постачання офісного приладдя, що є предметом закупівлі, а саме: довідка у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); копія аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками; копії первинних документів, що свідчать про належне виконання вказаного у довідці договору (договорів) у повному обсязі; лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього(их) договору(ів). Пунктом 43 Особливостей встановлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене та керуючись пунктом 43 Особливостей, Учаснику пропонується надати: довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна підтверджувати наявність в учасника досвіду виконання договору (договорів) аналогічного(них) за предметом закупівлі. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про закупівлю, аналогічний до предмета цієї закупівлі. До довідки надаються: копія аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками; копії первинних документів, що свідчать про належне виконання вказаного у довідці договору (договорів) у повному обсязі; лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього(их) договору(ів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.