Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 621 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 210,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради |
| ЄДРПОУ: | 04052554 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Орлова |
| Телефон: | +380966700463 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 50079, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду документів учасника було виявлено невідповідності в поданні документів, а саме: 1. Не зазначено модель процесору AMD Ryzen 5, не зазначено марку материнської плати та блоку живлення, а також верхнє розташування блоку живлення у корпусі відповідно до Додатку 4 «НФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Тендерної документації; Враховуючи вищевикладене необхідно завантажити в електронну систему протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме: 1. Виконати вищезазначені уточнення у наступних таблицях: технічні характеристики, порівняльній таблиці згідно додатку 4 Тендерної документації та в додатку 2 проекту договору Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.