Звертаємо Вашу увагу на п.5 Розділу І. "Загальні положення" Тендерної Документації, а саме: 5. Очікувана вартість закупівлі Очікувана вартість закупівлі складається із суми цін за одиницю товару по кожному найменуванню, згідно з переліком, що визначений у Додатку № 1 до Документації (Форма пропозиції) та становить: 25 000,00 грн.* (двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. *кількість Товару по кожній позиції буде визначатися та закуповуватися впродовж строку дії Договору за потребою Замовника (орієнтовна кількість Товару наведена в Таблиці 2 Додатку №2 Документації). Загальна ціна (вартість) договору про закупівлю визначена у п. 3.1 проєкту Договору (Додаток №5 цієї Документації), та становить: 1 400 000,00 грн (один мільйон чотириста тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 25 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 150,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | АТ "Ощадбанк" |
ЄДРПОУ: | 00032129 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.oschadbank.ua/ |
Контактна особа: | Андрій Кравченко |
Телефон: | +380442473729 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Госпітальна, 12 Г |
2 |
Повідомлення про усунення невідповідностей 08 травня 2024 року відбулися електронні торги на закупівлю офісного устаткування та приладдя різного (печатки, штампи, штампи самонабірні, датери самонабірні, пломбіратори), код ДК 021:2015-30190000-7 (публічне посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-23-011612-a). Під час розгляду пропозиції ФОП Гегна І.І. (ІПН: 3237406616) виявлені наступні невідповідності вимогам тендерної документації, а саме: • на виконання пп.5.15 п 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник мав надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про фізичних осіб, які здійснюють контроль над учасником, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно Учасника), а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно Учасника), Учасник надав довідку, вказавши, що немає фізичних осіб, які здійснюють контроль над учасником, проте не вказав що єдиною особою, яка здійснює контроль є Гегна І.І. та не зазначив членів сім’ї контролера, також не зазначена інформація стосовно кінцевих бенефіціарних власників учасника. • на виконання пп. 5.16 п 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник мав надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також членів сім’ї таких службових (посадових) осіб (незалежно від наявності у членів сім’ї окремих/власних правовідносин із Учасником), Учасник надав довідку, вказавши, що немає службових (посадових) осіб, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин які здійснюють контроль над учасником, проте не вказав що єдиною такою особою є Гегна І.І. та не зазначив членів сім’ї службової (посадової) особи. З метою підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям, просимо ФОП Гегна І.І. (ІПН: 3237406616) усунути вищенаведені невідповідності у документах тендерної пропозиції та у найкоротші терміни надати Банку необхідну інформацію, а саме: 1. Надати оновлену довідку у довільній формі, що міститиме інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), які здійснюють контроль над учасником, а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника); 2. Надати оновлену довідку у довільній формі, що міститиме інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також, членів сім’ї таких службових (посадових) осіб (незалежно від наявності у членів сім’ї окремих/власних правовідносин із учасником); 3. Надати, не пізніше наступного робочого дня з дня публікації Вимоги про усунення порушення (Повідомлення про усунення невідповідностей), шляхом направлення на адресу електронної пошти Банку ([email protected]) заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису: - анкету учасника процедури закупівель (Додаток № 6 до Тендерної Документації); - довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 12 календарних місяців до проведення процедури закупівлі (Додаток № 7 до Тендерної Документації); - опитувальник юридичної особи / фізичної особи-підприємця (Додаток № 8 до Тендерної документації); - цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток № 1 Тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.