Закупівлю оголошено - 23-04-2024, 16:19. Дата останніх змін - 10-06-2024, 11:58

Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи, штампи самонабірні, датери самонабірні, пломбіратори)

Державна закупівля - UA-2024-04-23-011612-a Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи, штампи самонабірні, датери самонабірні, пломбіратори) від замовника АТ "Ощадбанк" від 4/23/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-04-23-011612-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-04-2024, 16:19
по 02-05-2024, 23:59
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-05-2024, 23:59
по 07-05-2024, 23:59
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 08-05-2024, 15:13
по 08-05-2024, 15:48

Звертаємо Вашу увагу на п.5 Розділу І. "Загальні положення" Тендерної Документації, а саме: 5. Очікувана вартість закупівлі Очікувана вартість закупівлі складається із суми цін за одиницю товару по кожному найменуванню, згідно з переліком, що визначений у Додатку № 1 до Документації (Форма пропозиції) та становить: 25 000,00 грн.* (двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. *кількість Товару по кожній позиції буде визначатися та закуповуватися впродовж строку дії Договору за потребою Замовника (орієнтовна кількість Товару наведена в Таблиці 2 Додатку №2 Документації). Загальна ціна (вартість) договору про закупівлю визначена у п. 3.1 проєкту Договору (Додаток №5 цієї Документації), та становить: 1 400 000,00 грн (один мільйон чотириста тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
25000
25 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:150,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:АТ "Ощадбанк"
ЄДРПОУ:00032129 Досьє YouControl
Сайт:http://www.oschadbank.ua/
Контактна особа:Андрій Кравченко
Телефон:+380442473729
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Печатки, штампи, штампи самона ...
25 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 08-05-2024, 15:13
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Печатки, штампи, штампи самонабірні, датери самонабірні, пломбіратори

1
лот
Україна Відповідно до документації
по 30-06-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Ім'я:
ФОП "ГЕГНА ІВАН ІВАНОВИЧ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, місто Бровари, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО , будинок 21, квартира 125, 07402, Гегна Иван
Остаточна пропозиція:
23 990,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
24 600,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-05-2024, 16:49

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-05-24, 17:29:04
24

Повідомлення про усунення невідповідностей 08 травня 2024 року відбулися електронні торги на закупівлю офісного устаткування та приладдя різного (печатки, штампи, штампи самонабірні, датери самонабірні, пломбіратори), код ДК 021:2015-30190000-7 (публічне посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-23-011612-a). Під час розгляду пропозиції ФОП Гегна І.І. (ІПН: 3237406616) виявлені наступні невідповідності вимогам тендерної документації, а саме: • на виконання пп.5.15 п 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник мав надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про фізичних осіб, які здійснюють контроль над учасником, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно Учасника), а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно Учасника), Учасник надав довідку, вказавши, що немає фізичних осіб, які здійснюють контроль над учасником, проте не вказав що єдиною особою, яка здійснює контроль є Гегна І.І. та не зазначив членів сім’ї контролера, також не зазначена інформація стосовно кінцевих бенефіціарних власників учасника. • на виконання пп. 5.16 п 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник мав надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також членів сім’ї таких службових (посадових) осіб (незалежно від наявності у членів сім’ї окремих/власних правовідносин із Учасником), Учасник надав довідку, вказавши, що немає службових (посадових) осіб, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин які здійснюють контроль над учасником, проте не вказав що єдиною такою особою є Гегна І.І. та не зазначив членів сім’ї службової (посадової) особи. З метою підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям, просимо ФОП Гегна І.І. (ІПН: 3237406616) усунути вищенаведені невідповідності у документах тендерної пропозиції та у найкоротші терміни надати Банку необхідну інформацію, а саме: 1. Надати оновлену довідку у довільній формі, що міститиме інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), які здійснюють контроль над учасником, а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника); 2. Надати оновлену довідку у довільній формі, що міститиме інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також, членів сім’ї таких службових (посадових) осіб (незалежно від наявності у членів сім’ї окремих/власних правовідносин із учасником); 3. Надати, не пізніше наступного робочого дня з дня публікації Вимоги про усунення порушення (Повідомлення про усунення невідповідностей), шляхом направлення на адресу електронної пошти Банку ([email protected]) заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису: - анкету учасника процедури закупівель (Додаток № 6 до Тендерної Документації); - довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 12 календарних місяців до проведення процедури закупівлі (Додаток № 7 до Тендерної Документації); - опитувальник юридичної особи / фізичної особи-підприємця (Додаток № 8 до Тендерної документації); - цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток № 1 Тендерної документації).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-05-24, 17:29:04
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-04-23-011612-a-b1
Номер договору:
29/05/24
Дата підписання договору:
31-05-2024, 10:00
Строк дії договору:
з 31-05-2024 по 30-06-2025
23 990,00 UAH
Ціна договору
23 990,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Ім'я:
ФОП КОСЕНКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, м. Київ, вул. Саперне Поле, буд.3, кв 67, 01042, Косенко Олексій Юрійович
Остаточна пропозиція:
22 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
22 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Ім'я:
ПП ЮКГ ТВІНС КОМПАНІ   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, пр. Перемоги 50, офіс 457, 03047, Тонконог Валерій Вікторович
Остаточна пропозиція:
20 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
25 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП ЮКГ ТВІНС КОМПАНІ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
20 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
25 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП КОСЕНКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
22 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
22 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "ГЕГНА ІВАН ІВАНОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
23 990,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
24 600,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
23 999,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
24 903,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-04-2024, 16:20:39
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ